BasBQ
Beef en Steak

Jalapeno rek

Leo zei:
nee, moeilijk zijn ze daar niet  :)

De hand is er erg gul ja :) werd hier al beetje voor debiel uitgemaakt thuis.  Nja was ik al gewend dus niets nieuws......

Ow vergeten ze zeggen deel van de zending aan de buurman gegeven :)
 
Makro heeft momenteel de jalapeno's in het assortiment. Prijstechnisch kun je ze het beste bij Westland halen :) rekje al 2x gebruikt, valt goed in de smaakt. Vullen werkt het beste met een spuitzakje volgens mij.
 
harlin zei:
Makro heeft momenteel de jalapeno's in het assortiment. Prijstechnisch kun je ze het beste bij Westland halen :) rekje al 2x gebruikt, valt goed in de smaakt. Vullen werkt het beste met een spuitzakje volgens mij.

En de foto's? :)
 
uvepy4u2.jpg


zevydy5y.jpg
 
No bacon?
Wel mooi rekje!
 
Eenpersoons hapje maar?

Een fraai plakje bacon om de peper kan nog extra smaak brengen inderdaad.

Hier wel altijd in iedergeval
 
dat ziet er heerlijk uit.
Toch maar eens die pepers bestellen, gebruik vaak de Spaanse, is ook wel lekker.
 
Het rekje staat bij elke bbq wel op tafel, ene keer met jalapeno pepers, dan weer met gevulde zoete paprika. Valt goed in de smaak bij de veggies onder het gezelschap. Vanavond weer een run :)
 
harlin zei:
Het rekje staat bij elke bbq wel op tafel, ene keer met jalapeno pepers, dan weer met gevulde zoete paprika. Valt goed in de smaak bij de veggies onder het gezelschap. Vanavond weer een run :)

Hoe krijg jij in hemelsnaam die zoete paprika's in dat rek??? ??? ::) :-X
 
Perfect nicky! Thats what BBQ is all about!
 
Gerard777 zei:
Perfect nicky! Thats what BBQ is all about!
Jaja, heb jij nu al rekjes in je shop, of niet Gerard? Ik heb mijn logee net teruggegeven.....
 
Ja ik heb ze ook :) bij Biggreenegg accessoires
 
Terug
Bovenaan Onderaan