BasBQ
Beef en Steak

International Bacon Day 2016

 
 
 
 
 

Ceriel

BBQ Junkie
Berichten
7.242
Ook dit jaar zijn er weer bacon-badges te verdienen door op 3 september 2016, International Bacon Day, bacon of iets met bacon te maken!
 
Dat worden weer MOINK balls op mijn dochter haar verjaardag :)
 
<wordt wakker uit zomerslaap>  Wat? Zei er iemand Bacon?
 
T.a.v. de Sticker:
Is het een absolute vereiste dat het op 3 septemer bereid wordt? Is, uit praktische overwegingen een dag eerder ook OK?
 
dat wordt een eitje met bacon  :D :D :D
 
Lekker! Maple and Bourbon and Black Pepper cured gaat dat worden! Yihaaaaw!
 
RV zei:
T.a.v. de Sticker:
Is het een absolute vereiste dat het op 3 septemer bereid wordt? Is, uit praktische overwegingen een dag eerder ook OK?
Ik weet niet hoe vergevingsgezind de jury dit jaar is... ;)
 
Ceriel zei:
RV zei:
T.a.v. de Sticker:
Is het een absolute vereiste dat het op 3 septemer bereid wordt? Is, uit praktische overwegingen een dag eerder ook OK?
Ik weet niet hoe vergevingsgezind de jury dit jaar is... ;)

Epke hangt toch ook niet een dag eerder aan de rekstokken? " ik ga vast...." =))
 
Op het moment zelf bleef hij er ook niet echt aan hangen trouwens.....
 
Dominique zei:
Ceriel zei:
RV zei:
T.a.v. de Sticker:
Is het een absolute vereiste dat het op 3 septemer bereid wordt? Is, uit praktische overwegingen een dag eerder ook OK?
Ik weet niet hoe vergevingsgezind de jury dit jaar is... ;)

Epke hangt toch ook niet een dag eerder aan de rekstokken? " ik ga vast...." =))

Had die dat maar gedaan, wie weet was die dan niet naar grond gegaan. Maar boodschap duidelijk, ik ga mijn agenda eens herzien  :D
 
Sooow, ik word ook net op tijd wakker uit een of andere slaap. Komend weekend even een kilo of 2 buik regelen en dan in het nieuwe boek van Bill Gillespie een mooi recept opzoeken......
 
Heb mijn stickertje wel gemist dit jaar, gauw eens wat bedenken.
 
Hier van plan om maple cured bacon te maken, maar pink salt hiervoor regelen valt vies tegen.
Mocht er nu iemand nog iets over hebben / willen ruilen voor een paar euro.....
Desalniettemin gaat er zeker bacon komen
 
SilverFox zei:
Hier van plan om maple bacon te maken, maar pink salt hiervoor regelen valt vies tegen.
Mocht er nu iemand nog iets over hebben / willen ruilen voor een paar euro.....
Desalniettemin gaat er zeker bacon komen

Je kan het toch ook met leo zout of colorozo doen?

Maar stuur ff een dm met hoeveel je nodig hebt. Dan kan ik je wel helpen.
 
Colorozo kan het helaas niet mee (wordt het te zout). Leozout kan inderdaad, niet aan gedacht.
PM is gestuurd :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan