Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
structor zei:Hebben jullie trouwens ook dat de pootjes vaak los zitten, ik moet ze elke keer voor gebruik weer vast draaien...
RedFox zei:Dat is op te lossen door de draadeindjes van loctite te voorzien![]()
Dominique zei:Waarom heb je dit gedaan Leo? Ik heb alleen de plastic dopjes eraf, en nergens door vervangen. Leg eens uit?
Mike v R zei:Hoelang doen je ribben er over op het aanrechtblad.![]()
Duidelijk! Ik heb mijn ribrack nooit op aanrecht. Maar ik snap het nu!Leo zei:Dominique zei:Waarom heb je dit gedaan Leo? Ik heb alleen de plastic dopjes eraf, en nergens door vervangen. Leg eens uit?
Als je de plastic dopjes eraf haalt en er verder niks mee doet, heb je een aantal draadeindjes uitsteken en die kunnen krassen veroorzaken op je aanrechtblad od, dat is de voornaamste reden geweest dat ik ze vervangen eb voor ijzeren dpjes, die krassen verder niet
Roland78 zei:Zo'n rekje staat hoog bij mijn "wil ik hebben lijssie" :![]()
Boldeagle zei:Roland78 zei:Zo'n rekje staat hoog bij mijn "wil ik hebben lijssie" :![]()
Ik stel voor dat je bij de Ikea zelf even gaat zingen/jongleren oid tot je 4 euro bij elkaar hebt. Loop hierna naar binnen en schaf meteen het rekje aan....;D ;D
Leo zei:Dominique zei:Waarom heb je dit gedaan Leo? Ik heb alleen de plastic dopjes eraf, en nergens door vervangen. Leg eens uit?
Als je de plastic dopjes eraf haalt en er verder niks mee doet, heb je een aantal draadeindjes uitsteken en die kunnen krassen veroorzaken op je aanrechtblad od, dat is de voornaamste reden geweest dat ik ze vervangen eb voor ijzeren dpjes, die krassen verder niet
SGx71 zei:Boldeagle zei:Roland78 zei:Zo'n rekje staat hoog bij mijn "wil ik hebben lijssie" :![]()
Ik stel voor dat je bij de Ikea zelf even gaat zingen/jongleren oid tot je 4 euro bij elkaar hebt. Loop hierna naar binnen en schaf meteen het rekje aan....;D ;D
hahaha
niet iedereen heeft zo'n grote geel-blauwe blokkendoos in de buurt ...
Hier ook pas een paar jaar ...
Voor die tijd naar Barendrecht of Eindhoven ( 80km either way )