BasBQ
Beef en Steak

ik stel mezelf even voor

 
 

woutje1981

Vuurmaker
Berichten
65
Hallo mede bbq'ers,

Ik ben Wouter van der Werff 31 zomers jong, getrouwd en sinds we aantal jaar gek van Bbqen.  Begonnen op de standaard grill bbq en na een aantal jaar per ongeluk in het bezit gekomen van een Weber smokey joe en dit was het begin van een nieuwe hobby ( mijn vrouw noemt het eerder een verslaving  ;) ) Inmiddels heb ik er nog een one touch 47cm en een one touch premium 57cm naast staan. Ik heb nog weinig ervaring met roken e.d. maar dit komt komend jaar wel goed. Mijn specialiteit zijn Ribs volledig van de grill zonder voorkoken natuurlijk :)

Ik ga met veel plezier dit forum eens doorspitten.

Groet Wouter
 
welkom Wouter,

hier vind je genoeg lotgenoten die ook de stempel verslaving gekregen hebben van zijn/haar eega ;o)
 
Hoi Wouter,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Hallo Wouter, welkom hier
 
hoi Wouter,

Welkom bij dit edele genootschap, er is hier denk ik genoeg info te vinden en anders gewoon vragen
 
Hi Wouter, je bent op de juiste plek gekomen! Welkom!
 
Welkom Wouter! Gezellig dat je er bent, en je bent in goed gezelschap. Jouw vrouw trouwens ook, zij kan met de rest van de aanhang uithuilen op meetings dat ze met een " verslaafde" samen is. Maar ondertussen eten "ze" er meestal lekker van ;)
 
Hoi Wouter,

welkom en veel plezier hier
 
Dank voor het warme welkom!
 
Welkom woutje. Wat je moet leren is als je volgende keer spareribs maakt er een stukje hout bij gooit. Et voila, je kan ook roken :)
 
Ik vermaak me prima tussen jullie verhalen, tips, recepten en al het andere op dit forum. Nadeel is dat ik me eerst toch een redelijke bbqer voelde, alleen hier voel ik me toch behoorlijk een bbq-newb  ;) wat me behoorlijk stimuleert en motiveert om met mijn gloednieuwe OTP aan de gang te gaan  :D
Ben nu dus ook druk op zoek naar een leuk recept waarbij ik ook kan oefenen met roken e.d.
 
Hoi Wouter, welkom bij ons.
 
woutje1981 zei:
Ik vermaak me prima tussen jullie verhalen, tips, recepten en al het andere op dit forum. Nadeel is dat ik me eerst toch een redelijke bbqer voelde, alleen hier voel ik me toch behoorlijk een bbq-newb  ;) wat me behoorlijk stimuleert en motiveert om met mijn gloednieuwe OTP aan de gang te gaan  :D
Ben nu dus ook druk op zoek naar een leuk recept waarbij ik ook kan oefenen met roken e.d.

Maak je maar niet druk, dat gaat heel snel! Ik ben nu sinds een half jaar actief hier op het forum en (volgens mijn vrienden) komt het ene na het andere
lekkers van de BBQ :)

Dus maak je maar niet druk, we zijn hier om een gezamelijke hobby/passie/obsessie te delen en volgens mij wil iedereen hier op dit forum graag elkander wat
leren, zo heb ik het iig hier ervaren.

Nogmaals  veel plezier hier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan