Herfst, een heerlijk seizoen met veel lekker eten. De tijd van de potjes. Of het nu hut, stamp of stoof is, ik krijg er geen genoeg van.
Komt er ook nog iemand met het thema Herfst aanwaaien
Normaliter wordt alles in de pan gemikt, maar ik had ineens een idee. Waarom geen hutspot van de grill
Aardappelen poffen, uitjes cavemanstyle en de wortels grillen. Laat het nou net zo zijn dat ik de dag ervoor 3 kg chuck roast klaar had gemaakt voor pulled beef. Dat past er perfect bij!
Maar nu eerst naar de aardappelen
Schilletje eraf en inpakken
Dan de worteltjes even in de marinade zetten. Hiervoor heb ik wat mosterd, sesamolie, honing en worcestersaus gebruikt.
De uitjes zijn het makkelijkst, die gooien we zo op de kolen.
Dan mag alles naar de weber
Nog even indirect
Als de wortels gaar zijn even wat mooie stukjes snijden, uitje en aardappelen uitpakken en prakken maar.
Intussen het vlees met wat jus opgewarmd en een heerlijk plankje gemaakt
Wat was dit genieten, makkelijk en erg lekker.
Komt er ook nog iemand met het thema Herfst aanwaaien

Normaliter wordt alles in de pan gemikt, maar ik had ineens een idee. Waarom geen hutspot van de grill

Aardappelen poffen, uitjes cavemanstyle en de wortels grillen. Laat het nou net zo zijn dat ik de dag ervoor 3 kg chuck roast klaar had gemaakt voor pulled beef. Dat past er perfect bij!
Maar nu eerst naar de aardappelen
Schilletje eraf en inpakken
Dan de worteltjes even in de marinade zetten. Hiervoor heb ik wat mosterd, sesamolie, honing en worcestersaus gebruikt.
De uitjes zijn het makkelijkst, die gooien we zo op de kolen.
Dan mag alles naar de weber
Nog even indirect
Als de wortels gaar zijn even wat mooie stukjes snijden, uitje en aardappelen uitpakken en prakken maar.
Intussen het vlees met wat jus opgewarmd en een heerlijk plankje gemaakt
Wat was dit genieten, makkelijk en erg lekker.