Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt het beter vacumeren en invriezen, dan kun je het maanden bewaren. Maar als je geen vacumeerder hebt, kun je het ook zo strak mogelijk in huishoudfolie inpakken en dan invriezen. Belangrijk is dat je geen lucht tussen folie en zalm hebt, want dan krijg je daar redelijk snel een droog plekje.Malt007 zei:Weet niet hoe het mogelijk is maar er is nog behoorlijk wat over. Hoe lang kan ik het eigenlijk bewaren in de koelkast (verpakt in alufolie)?
Malt007 zei:Weet niet hoe het mogelijk is maar er is nog behoorlijk wat over. Hoe lang kan ik het eigenlijk bewaren in de koelkast (verpakt in alufolie)?
Vorig weekend was het zo'n 4 graden 's nachts en mijn zalm was puik gelukt, al zeg ik het zelf. Zolang het maar niet bevriest, zou ik zeggen.Rolaanndd zei:Ben blij dat dit topic er is! Vieren bij ons op kantoor volgende week Sinterkerst, dus wil ook de koudgerookte zalm gaan maken op de Weber OTP 57!
Nu zit ik alleen een beetje met het weer, ik wil de zalm overnachts roken maar de afgelopen nachten gaat de temperatuur onder t vriespunt. Kan dit kwaad mbt tot de temperatuur onder de deksel of zorgt de CSG voor net genoeg warmte dat de temperatuur in de deksel boven 0 blijft? Koud roken zal t sowieso wel worden haha
El Fumarole zei:Vorig weekend was het zo'n 4 graden 's nachts en mijn zalm was puik gelukt, al zeg ik het zelf. Zolang het maar niet bevriest, zou ik zeggen.Rolaanndd zei:Ben blij dat dit topic er is! Vieren bij ons op kantoor volgende week Sinterkerst, dus wil ook de koudgerookte zalm gaan maken op de Weber OTP 57!
Nu zit ik alleen een beetje met het weer, ik wil de zalm overnachts roken maar de afgelopen nachten gaat de temperatuur onder t vriespunt. Kan dit kwaad mbt tot de temperatuur onder de deksel of zorgt de CSG voor net genoeg warmte dat de temperatuur in de deksel boven 0 blijft? Koud roken zal t sowieso wel worden haha
Maar met een 'snake' van een paar briketten hou je het misschien net even wat warmer, maar pas op dat je niet boven de 25 graden komt.
Ceriel zei:Ik zou het zonder briketten proberen. De zalm is gepekeld en bevriest niet zomaar, zeker niet met een beetje vorst aan de grond.
Anders gewoon overdag proberen met de snake, heb je iig 'smorgens geen warm gerookte zalm![]()
Sander72 zei:Sligro krantje binnen... vanaf donderdag in de aanbieding zalmfilet met vel voor 10,95 de kilo!![]()