BasBQ
Beef en Steak

Het weekend

 
 
 

riona

Gemarineerd
Berichten
1.913
We doen voor het eerst mee met een wedstrijd wat best wel een indruk achterlaat bij ons ,maar we willen iedereen een fijn weekend wensen een spannende wedstrijd.
 
dank je wel Ron, wij wensen jullie, maar uiteraard ook elk team een fijn en geslaagd weekend
 
Ik ben stiekem al een beetje nerveus moet ik zeggen... Ik hoop dat ik een beetje slaap vannacht :p Ik hoop deze wedstrijd meer mensen te spreken dan tijdens de Tony want toen is er niet veel van gekomen. De koffie staat klaar bij de proBBQshop tent, dus kom ook gerust langs :)
 
Hey, Gerard heeft tegenwoordig een koffietent :D Da's fijn om te weten. Heb je ook kano's? :D
 
Ik heb een kano, type canadees, maar die blijft thuis :p Of bedoelde je koekjes :p
 
In elk Haags koffiehuis, niet te verwarren met een Coffee Shop, hebben ze kano's en rondo's naast het bakkie pleur.
 
Gerard777 zei:
De koffie staat klaar bij de proBBQshop tent, dus kom ook gerust langs :)
Zal zeker gebeuren Gerard!
Veel succes en plezier ook  :)
 
scheelt weer, hoeven wij geen koffie mee te nemen haha
 
Gerard, tussen de koffie en de koekjes door hou je toch wel de "eer''van Zeewolde hoog.
Wij rekenen op je ;)
 
dat moet je nog maar afwachten Bert
 
Helaas kan ik geen bakkie bij je komen doen, Gerard (en Martin en Anne!), dus dat komt later in Zeewolde maar weer eens dan :)
Maar veel plezier daar allemaal!
 
Gerard gooit wel wat in de koffie en dan fluitend naar de eerste plaats. "BBQ is oorlog" zei een bekend coach toch? Of gooi ik nu weer van alles door elkaar?
 
Bert zei:
Gerard gooit wel wat in de koffie en dan fluitend naar de eerste plaats. "BBQ is oorlog" zei een bekend coach toch? Of gooi ik nu weer van alles door elkaar?
Bert, was het wellicht: BBQ is opium voor het volk?
 
RedFox zei:
Bert, was het wellicht: BBQ is opium voor het volk?

Nee het was BBQ of voetbal.
 
Nee, nee, nee,

Jullie hebben het helemaal fout, het was "Geeft het volk BBQ en spelen" of in het Latijn "Iam pridem, ex quo suffragia nulli uendimus, effudit curas; nam qui dabat olim imperium, fasces, legiones, omnia, nunc se continet atque duas tantum res anxius optat, BBQ et circenses."  B-)
 
Ooh ja, da was em. ;)
 
dat wilde ik nu net zeggen
 
Ik sluit me aan bij de vorige spreker!
 
Terug
Bovenaan Onderaan