BasBQ
Beef en Steak

Het vuur de baas - BBQ boek van het jaar!

En terecht, Gefeliciteerd.
Het is gewoon een heel mooi naslagwerk, niet een boek dat je doorbladert en daarna in de kast zet, dat maakt dit boek zo bijzonder en anders dan de andere BBQ boeken
 
Van harte gefeliciteerd. Top prestatie van top boek!

Op naar deel 2.
 
Gefeliciteerd Dennis :-* het is een heel mooi boek en moet zeggen van alle bbq boeken die ik heb sla ik jouw boek het vaakst open om even dingen op te zoeken, dankzij jouw boek weet ik nu hoe ik een overheerlijke brisket moet maken :D
 
Congrats! Ik heb hem al mooi gesigneerd in de kast!

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

 
Van harte met deze prijs en erkenning van je kunde en vaardigheden. Dit forum en je blog hebben me al heel vaak uit de (spreekwoordelijke) brand geholpen, je boek is daar een mooi vervolg op. Hulde! Op naar het volgende boek?
 
Netjes man, echt netjes! Mooi werk en mooi beloond. Gezien hoe ikzelf nu ook omga met facebook, het forum en andere online zaken, is het gewoon ook een must om zo'n boek gewoon in de kast te kunnen hebben staan zodat je het gewoon 'offline' kunt pakken en eraan kunt ruiken, het naast je op het aanrecht kunt gooien als je wat maakt, dat soort dingen. Daar zijn boeken fijn voor. Lekker tastbaar.
 
Van harte! Net binnen gekregen met de post  :D
 
Goed bezig! Zelf heb ik het boek niet, maar ik was bij ons in de lokale bibliotheek (ja die bestaan nog) en daar stond je boek tussen. Dus nu maar even geleend van de bieb.  :D

Vraagje, is er een jaarlijkse verkiezen waar we als community mee kunnen stemmen of wordt het anders bepaald?
 
Is een initiatief van de Stichting Nationale BBQ Weken. Daar zitten oa The Bastard, Napoleon, Smokey Goodness en nog meer bedrijven in. Nominaties gebeuren door vakjury en bekende bbq?ers. En door een vakjury en stemmingen werden dit jaar de winnaars bepaald.
 
Terug
Bovenaan Onderaan