BasBQ
Beef en Steak

Het vuur de baas - BBQ boek van het jaar!

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
b64be77651442430356cfe8862d238b5.jpg


Zoals een groot deel van jullie waarschijnlijk weet ben in buiten mede-eigenaar van dit forum ook blogger en kwam vorig jaar mijn boek Het vuur de baas uit.
Ik probeer die dingen allemaal een beetje gescheiden te houden en heb daarom weinig over mijn boek hier geroepen. Dit omdat er hier regels zijn. Die gelden voor iedereen. Ik wil niet dat mensen hier constant hun blog pushen, mensen naar hun recepten op facebook wegtrekken of iets verkopen. Dat geld voor alle leden en dus zeker ook voor mij.

Dat gezegd hebbende wil ik dit toch even met jullie delen. Gisteren was de kick-off van de Nationale BBQ Weken een initiatief van een aantal bedrijven uit de barbecuewereld.

Onderdeel daarvan is de uitreiking van de barbecue-awards. Ik was genomineerd voor barbecueboek van het jaar tussen oa Jord Althuizen, Ralph de Kok en Mme Charlotte.

Tot mijn grote verbazing en heel veel vreugde heeft mijn boek de titel BBQ Book of the Year in de wacht gesleept en daar ben ik heel erg trots op.

Ik haal niet de verkoopaantallen van Jord, bij lange na niet zelfs. Mijn boek is ook een heel ander soort boek. Het is een handleiding barbecue?n die ik heb kunnen schrijven door ondermeer hier jullie vragen te behandelen en barbecueproblemen te zien en helpen op te lossen.

Dus het is ook een beetje jullie prijs

Ralph was ook nog genomineerd als beste BBQer, die award mocht hij mee naar huis nemen.

48f94f42d1b4e2d7d077dd95cbe18da1.jpg


BBQ Junkie won beste blogger. En Miss BBQ de titel van Beste vrouwelijke BBQ?er.

En mocht je je afvragen wie Mme Charlotte is... ze schreef drie BBQ boeken, waaronder ??n dat vorig jaar beste kookboek van de wereld werd.
 
Dennis, van harte gefeliciteerd met de benoeming van je boek tot BBQ boek van het jaar, prima prestatie. <:p <:p
 
Leuke bekroning van je harde werk. Je site is een mooie basis om inspiratie op te doen.
 
Gefeliciteerd
Ik ga toch stiekem even kijken naar het boek


Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Gefeliciteerd met je prijs het is ook een erg leuk boek om te lezen en een mooi naslagwerk  :)
 
Gefeliciteerd met deze mooie award!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Mooie beloning toch! Goed gedaan

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Gefeliciteerd👍🏻
Lekker gewerkt!
🐮🐽🐔
 
Proficiat
 
Gefeliciteerd!

Heb al veel praktische zaken geleerd via je website, je boek staat op mijn lijstje:  "nog kopen voor bij de BBQ".
Gr. Bert
 
Gefeliciteerd, het is ook echt een mooi boek.
 
Gefeliciteerd met je award en moet zeggen dat ik het een heel goed boek vind en hoop info instaat. Zeker een must voor de beginnende maar ook ervarende bbq'ers.
 
svda zei:
Gefeliciteerd met je award en moet zeggen dat ik het een heel goed boek vind en hoop info instaat. Zeker een must voor de beginnende maar ook ervarende bbq'ers.

+1,  altijd handig zo'n naslagwerk :)
 
Gefeliciteerd Dennis. En stiekem vraag ik me nog steeds af wie Mme Charlotte is.
 
Hij staat mooi in mijn verzameling Dennis. Gefeliciteerd!

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

 
Gefeliciteerd Dennis.
Een terechte award.

Ook ik (net als vele andere denk ik) ben mede en dankzij jou website serieus gaan bbq-en.
Tips als de minion methode en het kolen rooster van de wsm met ijzerdraad vastmaken aan de kolen ring heb ik zeer gretig gelezen.
Vervolgens via jouw site op dit prachtige forum gekomen, een onuitputtelijke bron van van alles en nog wat.

Dus nogmaals, een terechte erkenning, deze award.

 
Terug
Bovenaan Onderaan