Beef en Steak

Hello World

BoudewijnD

Tondelzoeker
Even een kort voorstelrondje van mijn kant. Ik ben Boudewijn en ik ben inmiddels aardig vergroeid met het vuur. Voor mij is de barbecue niet zomaar een hobby; ik hou wel van een flinke uitdaging. Zo heb ik er al meerdere BBQ-challenges op zitten, waaronder twee jaar waarin ik de mijlpaal van meer dan 100 keer per jaar barbecueën heb aangetikt.
Wat mijn gear betreft: ik werk nog altijd met veel plezier op een originele Black Bastard en daarnaast heb ik een kleine Black Bastard staan die ik ooit heb gewonnen — die laatste blijft toch een speciaal plekje houden.
De Techniek achter de Smaak
Wat mij echt drijft, is de technische kant van het grillen. Ik vind het fascinerend om te spelen met de elementen: de beheersing van de rook, het temmen van het vuur en het tot op de graad nauwkeurig controleren van de temperatuur. Voor mij is dat de enige weg naar het perfecte gerecht.
Van Steak tot Softijs
Mijn repertoire is inmiddels behoorlijk breed. Hoewel een prachtig stuk vlees natuurlijk de basis is, draai ik mijn hand niet om voor:
Low & slow klassiekers
Ambachtelijke taarten en gebak (jawel, van de BBQ!)
Verrassende desserts, zelfs ijs is mogelijk.
En voor de nodige balans: ook groentes krijgen bij mij de volledige aandacht.
Ik kan eigenlijk alles wel op de barbecue bereiden en blijf altijd zoeken naar nieuwe technieken en smaken. Ik kijk ernaar uit om hier ervaringen uit te wisselen en mee te praten over onze gedeelde passie!
Laten we het vuur hoog houden! 🔥

Va harte welkom Boudewijn! Aan je introductie zal het in ieder geval niet liggen. Kom maar door met die creaties en hopelijk doe je hier ook nog wat inspiratie op!

Welkom Boudewijn!
Reuze benieuwd naar je verhalen! 😀
Veel ptbij het genootschap.

Welkom hier Boudewijn,

Hoi Boudewijn, welkom bij het Genootschap

Welkom en veel plezier bij het genootschap!

Welkom Boudewijn!

Leuke intro ook ik ben benieuwd naar je creaties

Terug
Bovenaan Onderaan