BasBQ
Beef en Steak

Heatermeter 4.1 handleiding discussie topic

Weet iemand of ik mijn igrill proberen ook kan aansluiten op de HM? De plug ziet er hetzelfde uit is alleen een millimeter korter.
 
En nog een vraagje (leuk h? al die nieuwe gebruikers). Ik heb alles ingesteld zodat ik m'n hm ook van buiten kan bereiken. Het advies is om een andere port dan 80 te gebruiken. Helaas krijg ik dat niet voor elkaar, het lukt alleen met 80. Als ik een andere kies zoals de voorgestelde 8888 moet ik dan ook ergens bij de HM 8888 aangeven?
 
problemen met heatermeter

beste mede bbqgenoten

ik heb een jaar geleden een theatermeter besteld, al sinds het begin krijg ik hem niet goed ingesteld.
het gaat steeds mis bij de laatste stap verbinden met wifi.
bekabeld werkt alles perfect maar zodra ik over wil naar de wifi dongen loopt ie steeds vast.
heeft er misschien iemand een tip?

thanks JW
 
Ik heb al een aantal maanden de HM in mijn bezit maar nog steeds niet aangedurfd om het te installeren... Vandaag de stoute schoenen maar aantrekken. Ik wordt alleen gelijk geattendeerd dat ik wel de juiste kabels in de juiste porten stop. Heeft iemand nog een plaatje welke stekker ik waar in kan doen? En dan voornamelijk de netwerkkabel en blower...
Super bedankt!
 
Dit is de huidige versie;

SMD_HM_Aansluitingen.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan