BasBQ
Beef en Steak

Hamburgervullerapparaatpers

Deze heb ik vorig jaar meegenomen vanuit Californi?, voor verkering. Staat nog steeds in de kast. Oeps.
 
Gratis verzending zo te zien.

Veel plezier ermee
 
Grappig dingetje! En voor die prijs zeker leuk om uit te proberen!
 
Klopt, gratis verzenden, dus bijna voor niets. Het zal ook wel bijna niets zijn, maar wie weet... ;)
 
Denk dat de kwaliteit best goed zal zijn.
 
Mijn grootste bezwaar is, dat als je je hamburger vult met bijvoorbeeld kaas, je hem om de kaas te laten smelten, helemaal gaar zal moeten bakken, waar ik mijn hamburger graag nog rauw aan de binnenkant heb.
 
Maar dat zul je dan altijd hebben met een gevulde burger, en staat los van dit gadget, toch?
 
mrwolf zei:
Maar dat zul je dan altijd hebben met een gevulde burger, en staat los van dit gadget, toch?

Dat ben ik met je eens, daarom maak ik dus nooit gevulde hamburgers, en staat dat ding nog steeds in de kast....(  Maar dat bedacht ik pas toen ik hem al thuis had. )

Maar wie weet, als iemand met een geinig recept komt, wat mijn idee onderuit haalt??? De pers  is er al...=))
 
Dominique zei:
Mijn grootste bezwaar is, dat als je je hamburger vult met bijvoorbeeld kaas, je hem om de kaas te laten smelten, helemaal gaar zal moeten bakken, waar ik mijn hamburger graag nog rauw aan de binnenkant heb.

Dan maar vullen met Eru smeerkaas. :)
Of nog beter helemaal geen kaas.
Als je alleen stap 1 doet met die pers heb je wel een leuke burger met opstaand randje voor een leuke topping.
 
Bert zei:
Dominique zei:
Mijn grootste bezwaar is, dat als je je hamburger vult met bijvoorbeeld kaas, je hem om de kaas te laten smelten, helemaal gaar zal moeten bakken, waar ik mijn hamburger graag nog rauw aan de binnenkant heb.

Dan maar vullen met Eru smeerkaas. :)
Of nog beter helemaal geen kaas.
Als je alleen stap 1 doet met die pers heb je wel een leuke burger met opstaand randje voor een leuke topping.
Voor zo'n hippe hamburgerbom of hoe dat ding heet. Nooit aan gedacht Bert!
 
Ben benieuwd... of het was is...
Dan hoor ik het graag...
 
Zodra hij binnen is volgt een review. Was toch al van plan om gevulde burgers te maken ;)
 
Ik heb hem ook en ik ga de volgende X Bert zijn manier eens proberen!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan