BasBQ
Beef en Steak

Hamburgervullerapparaatpers

Wij hadden hem meegenomen op vakantie, om eens in alle rust te kunnen fr?belen. Mooi dat ie met een ronde boog in de prullenbak is verdwenen. Verkering smeet hem na 3 minuten hopperdeplop weg. Einde oefening, ajuus. Zo ongeduldig die man hihi.
 
Ik heb ze hier 2 a 3 weken geleden bij de kijkshop zien hangen a1euro (Heerenveen)
 
Dominique zei:
Wij hadden hem meegenomen op vakantie, om eens in alle rust te kunnen fr?belen. Mooi dat ie met een ronde boog in de prullenbak is verdwenen. Verkering smeet hem na 3 minuten hopperdeplop weg. Einde oefening, ajuus. Zo ongeduldig die man hihi.

Met andere woorden wees maar blij dat ze geannuleerd zijn :D
 
Riestad zei:
Dominique zei:
Wij hadden hem meegenomen op vakantie, om eens in alle rust te kunnen fr?belen. Mooi dat ie met een ronde boog in de prullenbak is verdwenen. Verkering smeet hem na 3 minuten hopperdeplop weg. Einde oefening, ajuus. Zo ongeduldig die man hihi.

Met andere woorden wees maar blij dat ze geannuleerd zijn :D

Wat ons betreft wel.... :)
 
heb hem vandaag al binnen via de bovenstaande link ziet er goed uit binnenkort eens uitproberen
iemand nog leuke ideeen wat betrefd de vulling .
 
Haha hier heb ik vanmiddag ook vijf aankopen gedaan.
BBQ hoesen, tang, deksel thermometer en rookbox.
Drie tot vier weken geduld maar dan ben je vijfitg dollar kwijt voor vijf dingen. :)
 
Mike van Heel zei:
Mijn broer heeft er een, hij geeft aan dat ze vel te groot zijn. hij maakt zijn hamburgers nu met een glas voor de uitholling.

gerardnl zei:
ik had ook zoiets gehoord dat de burgers erg groot uitvallen 500 gr 2 hamburgers

:D t kan toch niet waar zijn dat een hamburger te groot is,,,of is t probleem nu dat t kadetje te klein is :D
 
gerardnl zei:
heb hem vandaag al binnen via de bovenstaande link ziet er goed uit binnenkort eens uitproberen
iemand nog leuke ideeen wat betrefd de vulling .

Top, dat is lekker snel!
Ben benieuwd ik hem nu 2x gebruikt je kunt er leuke creaties mee maken
Ik heb toen dit recept gebruikt en een beetje aangepast : http://boulderlocavore.com/stuffed-taco-burgers/
We vonden ze erg lekker :)
En op deze site zijn nog wat variaties te vinden : http://www.stufzblog.com/tag/stuffed-burger-recipes/
Maar je kan er eigenlijk alles tussen stoppen wat je lekker vind wie weet komen er nog verrasende burgers uit op die manier :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan