BasBQ
Beef en Steak

Hamburgervullerapparaatpers

ook een besteld 1,82 euro ben benieuwd naar de levertijd

iemand er al een binnen inmiddels
 
Ik heb ze ook al bij telsel gezien, kostie wel meteen ?15.

Dus "SHUTUP AND TAKE MY MONEY"
 
Hier ook maar besteld, meteen 2, hebben we meteen een geinig cadeautje voor mijn zwager in de decembermaand :)
 
Frits zei:
Mike heeft ze al binnen geloof ik

Dat klopt.

5b84152b82dc536d91f54add1988897a.jpg
 
En hoe werken ie??
 
twee weken verder nog niks in de bus
we wachten af

heeft  iemand heeft iemand hem al gebruikt .
 
Geduld is een schone zaak met die Chinese webshops. Het mooie is, net als je vergeten bent dat je iets besteld hebt ligt er ineens een pakketje voor je klaar!
 
Mijn broer heeft er een, hij geeft aan dat ze vel te groot zijn. hij maakt zijn hamburgers nu met een glas voor de uitholling.
 
we wachten het nog wel even af

ik had ook zoiets gehoord dat de burgers erg groot uitvallen 500 gr 2 hamburgers
 
Ik vrees dat onze bestellingen niet meer gaan komen, ik kreeg net onderstaand bericht (jullie vast ook):

Your order XXXXXXXXXXXX has been frozen due to suspicious seller activity


We have suspended this seller?s account because we detected unsafe trading activities. All of your pending orders with this seller have been frozen for your security.

We have asked this supplier to provide supporting evidence, such as shipping documents and qualification certificates. If the supplier is unable to provide the evidence or if the evidence is insufficient, we will close the order and process the refund for you within 5 business days (In case of certain circumstance, the processing period may be extended).

We apologize for this inconvenience. At AliExpress we are committed to ensuring you enjoy a safe shopping experience. We will continue striving to improve. Your understanding and cooperation are highly appreciated, if you have any question or suggestion, please click here.

Your understanding and cooperation are highly appreciated.
 
Ja zelfde mail balen :-(
 
ok alleen jammer had hem graag gehad voor die paar euro  ;)
wellicht zijn er andere optie,s om ergens anders te bestellen
 
Ik had dezelfde mail helaas...
 
Terug
Bovenaan Onderaan