BasBQ
Beef en Steak

Groeten uit west-friesland!

 
 

Ivo-tje

Pitmaster
Berichten
784
Goedenavond,

Mijn naam is Ivo, 32 jaar en woonachtig in West-Friesland.
Ik woon hier met mijn vrouw en 3 kinderen.
Sinds we samenwonen is koken & bakken een hobby van mij geworden.
Al snel kwam er een elektrische barbecue, ideaal voor het betere crematie werk.
Doordat we samen graag naar de camping trokken is deze al snel vervangen voor de skotelbraai, die we thuis dan ook inzette als barbecue.
Natuurlijk was mijn oog al lang gevallen op een houtskool model, een mooie weber, of zo'n onbetaalbare big green egg...
Tot we op een avond, 17 december 2010, aan kwamen bij het Koetshuis in Bennekom, voor een kerstdiner van mijn werk.
Er stond een mooie BGE te roken bij de entree, waarop ik mijn vrouw aantik en zeg 'Later als ik groot en rijk ben, dan wil ik er zo eentje!'.
Die lag dus nog dezelfde avond in mijn kofferbak! Mijn werkgever had besloten dat het een prachtig kerstcadeau zou zijn.
Het is je baas, die spreek je niet tegen natuurlijk (nu even niet  ;) )

De volgende dag had ik toevallig een thuiswerkdag, 3 keer raden wat je nog doet als je in de woonkamer een splinternieuwe barbecue hebt staan.
Juist, je zoekt voor je collega's alvast even uit hoe je hem in elkaar moet zetten en welke maten steeksleutels ze klaar moeten leggen, dan zijn ze je dankbaar!
Die stond dus nog dezelfde avond vrolijk rokend onze eerste gerechtjes klaar te maken!

Inmiddels ben ik een goeie 2,5 jaar en een hoop branduren en lekkere gerechten verder.

Omdat ik altijd opzoek ben naar nieuwe idee?n en gerechten heb ik me hier aangemeld.
 
Welkom en veel plezier hier! En wat een wijze baas heb je!!!
 
Welkom Ivo ;-)
 
Ivo, welkom bij de club, wat een fijne baas heb je
 
hoi Ivo,

Welkom op dit edele genootschap.
Kijk rustig rond en doe lekker mee
 
Hoi Ivo, leuke intro!
Veel plezier hier op dit forum  ;)
 
Ha Ivo,
Welkom hier, leuk verhaal, en wat voor formaat is jouw Ei?
 
Dominique zei:
Ha Ivo,
Welkom hier, leuk verhaal, en wat voor formaat is jouw Ei?

nah, dat vraag je toch niet  ;)
 
Hoi Ivo,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom Ivo en doe mij ook zo'n baas :p
 
Hallo Ivo, welkom hier
 
Het is een medium :)

En wie ook zo'n baas wil, we zoeken altijd mensen...
Maar kennis van Unix is wel noodzakelijk...  ;)
 
welkom Ivo!
 
Hoi Ivo, welkom op ons forum.
Bekend verhaal, mijn broertje is ook op zo'n manier aan zijn BGE medium gekomen, ook iets met computers (ik gok Waardenburg?).
Geweldige Q, kun je hele mooie dingen mee doen.
 
Tijmnan zei:
Bekend verhaal, mijn broertje is ook op zo'n manier aan zijn BGE medium gekomen, ook iets met computers (ik gok Waardenburg?).
Geweldige Q, kun je hele mooie dingen mee doen.

Geldermalsen, maar voorheen inderdaad Waardenburg.
Ben dan wel benieuwd wie je broertje is :p
En die bge-medium in bruikleen in je signature, zal dan ook wel die van je broertje zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan