Wie niet waagt.... En die tomatensaus is echt niet met dan ui, knoflook en tomaat? En ik lees tomaten klein snijden.. kun je dan niet voor het gemak tomatenblokjes pakken?
De tomatensaus is inderdaad niet meer dan dat, het is gewoon een basissaus en en natuurlijk kun je gewoon tomatenblokjes nemen
Toen ik dit voor het eerst maakte was ik gek van gepelde tomaten in blik maar voor zo'n saus moet je die tomaten even wat kleiner maken.
Ik gebruik nu geen gepelde tomaten meer want ik proef steeds een bittertje aan de zaadjes/pitjes van de tomaat, nu gebruik ik soms tomaten blokjes of gezeefde tomaten van Heinz, ik ben wel een Heinz fan maar je kunt natuurlijk ieder ander merk ook gebruiken, mijn zusje gebruikt nooit iets van Heinz tomaten omdat ze die te zuur vind.
Gewoon lekker doen wat JIJ lekker vind en ik hoop dat dit recept je bevalt, een recept moet je ook zien als leidraad, voeg dingen toe of laat dingen weg
wij doen dan nog wat water in het blikje om alles eruit te spoelen en laten m inkoken.
Dat water in het blikje doen wij ook altijd

altijd het blikje even "spoelen" zodat alle tomaat eruit is