BasBQ
Beef en Steak

Grillworst met Superstim

 
 
 
 

Mac

Gerijpt
Berichten
3.494
Een vraagje aan de Slagers/ aspirant Slagers onder ons.

Ik was zojuist aan het inventariseren wat ik allemaal voor grillworst nodig had, en toen liep ik tegen Superstim aan.
Het ene grillworst recept bevat het wel, en het andere weer niet.  :-/
Ik zie door de bomen het bos niet meer, of het nu wel er in "moet" of niet.
Het is ook vrijwel nergens te krijgen, behalve bij leveranciers voor de horeca/ slagers e.d. en Vuur en Rook.
Maar dan moet je wel meteen 1 kg nemen ? ?24,95 (genoeg voor 2 of 3 lifetimes, of ik moet een fabriekje beginnen  ;) )

Wat is wijs

Mac
 
Ik weet dat Mike ( onze worstendraaiert) het niet gebruikt. En ik heb zijn worst geproefd, en dat was een hele prima worst. Ja, dat staat hier weer l*llig, maar je begrijpt wel wat ik bedoel.
 
:D
Ik ga daar dan ook niet over verder hoor Dominique.
Ik kan mij ook niet heugen dat jou andere worstendraaiers Frits en Leo (alfabetische volgorde mannen), daar ook over heb gehoord.
Ook op de receptensite van Verstegen kom je het in het ene grillworstrecept tegen, en een ander weer niet  :-O

grillworst-4-variaties-in-kruiding
grillworst-msg-vrij

Mac
 
Je kunt ook de lokale slager vragen of die je er aan kan helpen... ;)
Werkt vaak ook wel.
 
ik gebruik het wel, op aanraden van Martijn, we kunnen ook samen een zak kopen Marcel
 
Ok? dus toch Leo.
Ja, dan ben ik wel voor om te delen in de aankoop. (je hebt maar 1 tot 3 gr nodig per kilo, hier en daar te lezen)
Misschien zijn er meer gegadigden  ;)

Mac
 
top  :)
 
Ik heb thuis een klein zakje liggen, ben het alleen vergeten te gebeuiken. Heb niet het idee dat ik het mis.

Leo, ik wil ook wel meedoen. Met 200 gram doe je een eeuwigheid, ik toch tenminste ;)
 
helemaal goed Frits.
Als we het met 3, max 4 mensen doen lijkt mij prima
 
Lijkt mij een goed plan Frits en Leo

Wat mij betreft is 200 gr voor mijn persoon ook voldoende.

  • frits 200 gr
  • Leo ....gr
  • Marcel 200 gr
  • wie ?  gr

Ik wil eventueel wel bestellen, ik heb immers nog casings/ nylon darmen nodig.
Wachten we eerst tot we compleet zijn.
Ander voorstel ?

Mac
 
En zo gaan de koopklieren weer in de hoogste versnelling, ik lach hard! Mafketels. Ik geniet ervan.
 
Heren dit staat bij mij ook op de todo. Ik wil ook wel mee doen als dat kan/mag :)
 
    • Lijst aangevuld met Boel.
      Wil jij meer als 200 gr Leo ?, indien ja, dan sluiten we de inkoop.
      Indien nee, dan zoeken we nog 1 deelnemer ?

      Wat mij betreft is 200 gr voor mijn persoon ook voldoende.

      • Frits 200 gr
      • Leo ....gr
      • Marcel 200 gr
      • Boel 200 gr

      Ik wil eventueel wel bestellen, ik heb immers nog casings/ nylon darmen nodig.
      Wachten we eerst tot we compleet zijn.
      Ander voorstel ?

      Mac
 
doe mij de rest maar hoor Marcel.
dus sluiten we dit zo af
 
Het is idd wel beter om dit te gebruiken.
Is een super goed bindmiddel.
Mocht je een keer niet voldoende gemengd hebben of de samenstelling valt iets anders uit dan wordt je gered door Superstim.
Zo klinkt het net als Superman :) :)
 
Ik ga binnen kort ook aan de worst beginnen.  Dus als je nog iemand nodig. Voor de rest houd ik me aanbevolen. Zo niet even goede vrienden.
 
Had in tapatalk niet gezien dat er nog meer kwam in dit draadje :blush: en dat de inkoop al gesloten was. helaas.
 
" If all fails? Use SUPERSTIM!!!!!" That will hold your sausage strong and firm" =))
 
komt goed adriaan, je woont bij mij om de hoek, heb wel wat voor je straks.  ;) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan