BasBQ
Beef en Steak

Grillworst met Superstim

Collegae, worstendraaiers

Ik ga jullie straks een pb'tje sturen, omtrent de gegevens, en hoe of wat.
Denk er alvast over na, of er mensen zijn die voor anderen een verzamelpunt willen/kunnen zijn, of dat je wilt afhalen, of dat ik het moet opsturen (aan het laatste zijn dan wel kosten aan verbonden(waarop ik nog ff geen inzage heb).
Tevens heb ik op een aantal locaties in het land collega's wonen, die misschien wat voor ons willen betekenen, (lees Zeewolde/ Almelo/ Bergen op zoom) en werk ik zelf geregeld in Utrecht, op de Maasvlakte, en volgende week in Maastricht

Ik ga nu eerst ff een happie doen.

Laters

Mac
 
ik kom het wel bij jou ophalen Marcel, neem dan voor Frits en voor Adriaan mee
 
Helemaal goed Leo.

Alle pb's zijn de deur uit, en het supermiddel is inmiddels ook besteld.
Zodra het binnen, verdeeld, en klaar om af te halen/ verzenden is laat ik het jullie weten.

Mac
 
Als er meer besteld wordt dan wel ik ook wel een portie. Heeft (nog) geen haast dus een treffen is voor mij prima.
 
Anders komt je als je in de buurt van de goede kant van Rotterdam bent een keertje wat ophalen Uipko.
Of ik stuur je een monstertje op.
Voor mij geen probleem.

Mac
 
Mac zei:
Anders komt je als je in de buurt van de goede kant van Rotterdam bent een keertje wat ophalen Uipko.
Of ik stuur je een monstertje op.
Voor mij geen probleem.

Even op het kaartje gekeken, ziet eruit als een mooi fietstochtje. U hoort van mij tzt, alvast bedankt!!
 
Met de fiets  :-O
In dat geval is het misschien handig om ff iets af te spreken ter zijner tijd, of ik stuur je wat op met een totaal gewicht va 20 gr incl envelop (kost mij dan 1 postzegel)
En dat overleeft ik wel (hoop ik  :) ).
Ik hoor het wel. (maar je bent ook welkom hoor)

Mac
 
Mac zei:
Met de fiets  :-O
In dat geval is het misschien handig om ff iets af te spreken ter zijner tijd, of ik stuur je wat op met een totaal gewicht va 20

Jaja met de fiets, moet zo nu en dan ook eens wat vet verbranden (pun intended ;) Afgelopen zondag nog een rondje van 50km gefietst, volgens de routeplanner moet het naar de "goede" kant van r'dam en terug ook zoiets zijn.

Ik moet sowieso eerst nog wat spulletjes kopen voor het worsten maken, laat het tzt wel weten. En als ik geen zin heb om te fietsen kom ik gewoon met de auto hoor ;)
 
Bedankt voor het regelen!!!
 
Ik hoor wel als het in Oegstgeest is en rij dan wel ff bij Leo langs. Bedankt voor het regelen mannen!
 
Bedankt voor het regelen, het geld is overgemaakt. (Abnamro is alleen niet de snelste :( )
 
Zoals Marco Borsato altijd gilt..........BINNEEEEN  :)

12954373994_edb0f71a1d_z.jpg


Als de heren van het worstgenootschap er geen bezwaar tegen hebben, dan wil ik graag zaterdag de buit in porjes, porcies....pors..........kleine hoeveelheden gaan onderverdelen.

Morgen moet ik op de dag werken, maar morgen ga ik ook de nacht in voor een dienstje Maastricht, dus dat gaat 'm nu ff niet meer worden.

Dan kan ik vanaf maandag afspraken gaan maken om het af te halen/ verzenden e.d.
1 pers moet volgens mij nog betalen, maar die heeft een pb ontvangen.

Mac
 
goed geregeld Marcel,
we maken wel een afspraak dat ik het op kom halen
 
Mannen van het Worstgilde

Het was ff wat werk, maar de Superstim is inmiddels versneden, in kleinere porties, en klaar om verzonden/ afgehaald te worden.

13013246093_6383a8b255_z.jpg


Ik verwacht dat op een enkeling na, iedereen komende week de Stim in huis zal hebben.
Allen alvast heel veel plezier er mee, en laat die heerlijk grillworsten maar zien straks h?.

Mac
 
Terug
Bovenaan Onderaan