BasBQ
Beef en Steak

Gratis online kamado workshop voor beginners

Ik heb me ingeschreven hoor, Ik ga binnenkort toch eens kijken naar een andere bbq mijn gedachte gaan uit naar een keramische of een masterbuilt 560 gravity.

Je bent  tenslotte nooit te oud om te leren

groetjesss
 
 
 
 
 
 

Sander72

BBQ Junkie
Berichten
6.771
Altijd leuk, ik doe graag mee! Nu nog even zien hoe gratis dat gratis nu blijkt te zijn...
 
Altijd leuk, ik doe graag mee! Nu nog even zien hoe gratis dat gratis nu blijkt te zijn...
Het zal wel wat meer mail van die club ontvangen worden waarschijnlijk, ga ik van uit
 
Oh leuk. Ben dan niet echt een beginnende kamado'r (is dat een woord? Anders bij deze) maar je leert vaak (of verfrist) toch nog dingen. Leuke actie
 
Oh leuk. Ben dan niet echt een beginnende kamado'r (is dat een woord? Anders bij deze) maar je leert vaak (of verfrist) toch nog dingen. Leuke actie

Als het geen woord is en het word vanaf nu vaak gebruikt heb je misschien een woord die ooit in die dikke van Dale komt 👍🏻
 
Filmpjes staan op YouTube
Heb livestream 2 en 3 gekeken en uit de tweede inmiddels de salade en tarte tatin gemaakt. En uit de derde wat handige informatie (oa over cavemen style). Prettige streams om te bekijken zo tijdens het thuiswerken :p
 
Als beginner zeker geen overbodige luxe, dus direct even geregistreerd. Binnenkort maar eens goed voor gaan zitten met pen en notitieblok bij de hand. Dank voor het delen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan