BasBQ
Beef en Steak

Gratis online kamado workshop voor beginners

Dick de Jong

Tondelzoeker
Ik heb me ingeschreven hoor, Ik ga binnenkort toch eens kijken naar een andere bbq mijn gedachte gaan uit naar een keramische of een masterbuilt 560 gravity.

Je bentĀ  tenslotte nooit te oud om te leren

groetjesss

Sander72

Gerijpt

Altijd leuk, ik doe graag mee! Nu nog even zien hoe gratis dat gratis nu blijkt te zijn...

OmeSlikkum

Vuurmaker

Oh leuk. Ben dan niet echt een beginnende kamado'r (is dat een woord? Anders bij deze) maar je leert vaak (of verfrist) toch nog dingen. Leuke actie

@rno

Pitmaster

Oh leuk. Ben dan niet echt een beginnende kamado'r (is dat een woord? Anders bij deze) maar je leert vaak (of verfrist) toch nog dingen. Leuke actie
Als het geen woord is en het word vanaf nu vaak gebruikt heb je misschien een woord die ooit in die dikke van Dale komt šŸ‘šŸ»

JamieK

Vuurmaker

Filmpjes staan op YouTube
Heb livestream 2 en 3 gekeken en uit de tweede inmiddels de salade en tarte tatin gemaakt. En uit de derde wat handige informatie (oa over cavemen style). Prettige streams om te bekijken zo tijdens het thuiswerken :p

KabouterTilly

Tondelzoeker
Als beginner zeker geen overbodige luxe, dus direct even geregistreerd. Binnenkort maar eens goed voor gaan zitten met pen en notitieblok bij de hand. Dank voor het delen!

Bovenaan Onderaan