Beef en Steak

Goedemorgen!

Wgoos

Tondelzoeker
Berichten
1
Hallo allemaal!

Reeds 6-7 jaar een Bastard Large in mijn bezit, welke naast de Weber 57 vele malen per zomermaand wordt gebruikt voor de low en slow sessies. Favoriet zijn de 3-2-1 Spareribs, Cote de Boeuf en Picanha.

De Bastard is er een van de grijze markt, en helaas zijn inmiddels ook 3 vd 4 scharnier veren gesneuveld. Iemand enig idee waar ik deze kan aanschaffen?

Groeten!
wgoos

IMG_8307.jpeg


IMG_8308.jpeg
 
Welkom Wgoos!

Ik zou of langs een erkende black bastard dealer gaan, wellicht kan hij ze bestellen
Misschien dat ze aan de hand van je serienummer een B.O.M. (bill of material) de stuklijst op kunnen roepen.
Of contact opnemen met 200fahrenheit (fabrikant)
 
De dealer kan zo een scharnier bestellen.
Bij mijn weten wordt ie compleet geleverd en kun je hem vrij makkelijk wisselen.
 
Hoi, Welkom bij het genootschap
Dit is het voorstel topic, vragen over materiaal/BBQ's kan elders op het Genootschap.
 
Terug
Bovenaan Onderaan