Beef en Steak

Goedemorgen!

Wgoos

Tondelzoeker
Berichten
1
Hallo allemaal!

Reeds 6-7 jaar een Bastard Large in mijn bezit, welke naast de Weber 57 vele malen per zomermaand wordt gebruikt voor de low en slow sessies. Favoriet zijn de 3-2-1 Spareribs, Cote de Boeuf en Picanha.

De Bastard is er een van de grijze markt, en helaas zijn inmiddels ook 3 vd 4 scharnier veren gesneuveld. Iemand enig idee waar ik deze kan aanschaffen?

Groeten!
wgoos

IMG_8307.jpeg


IMG_8308.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan