BasBQ
Beef en Steak

Genootschapsworkshop Vuur&Rook; zaterdag 31 oktober 2015

Is er voor morgen nog een plekje in een auto vanaf Leiden/Haarlem/Bollenstreek? Of wil er iemand juist meerijden?
In mijn eentje rijden is niet zo'n gezellig begin van de dag :)
 
Frank M zei:
Is er voor morgen nog een plekje in een auto vanaf Leiden/Haarlem/Bollenstreek? Of wil er iemand juist meerijden?
In mijn eentje rijden is niet zo'n gezellig begin van de dag :)

ik heb je een pm gestuurd Frank  ;)
 
Verkoudheid gaat gelukkig beter en ik heb er zin in.
Net een plaatkoek gebakken voor bij de koffie..
Tot morgen!
 
80aaab07216168547326d277d768e992.jpg
 
Was top bij rook en vuur, leuk om wat mensen te ontmoeten en ik ga zeker proberen worst te maken, de benodigdheden gelijk meegenomen.

Als iemand het recept heeft van de worstjes die van de bbq kwamen hou ik me aanbevolen....waren erg lekker!
 
Ik hoop dat iedereen het leuk gehad heeft vandaag, wij (Hilke en ik) iig wel!

Ik heb met Martijn afgesproken dat er in januari nog een specifieke worst-workshop georganiseerd gaat worden, om het misverstand van vandaag goed te maken...

Nog een mededeling van Martijn; Morgen is er bij Vuur&Rook een zondag-aktie, bij een bestelling boven een bepaald bedrag krijg je een kern-thermometer kado. Hij had dit vandaag ook bij
de aankopen van vandaag willen doen, echter is dit vergeten. Diegene die vandaag wat gekocht hebben krijgen er bij een eventuele volgende bestelling alsnog een.
Geef dit dan even aan bij het bestellen.

Allemaal bedankt voor deze, in mijn ogen, geslaagde dag!

Superjohn zei:
Als iemand het recept heeft van de worstjes die van de bbq kwamen hou ik me aanbevolen....waren erg lekker!
Dit was de jalapeno-cheddar worst van Eric/HomeMade. Ook verkrijgbaar bij Vuur&Rook...
 
Superjohn zei:
Als iemand het recept heeft van de worstjes die van de bbq kwamen hou ik me aanbevolen....waren erg lekker!
Dit was de jalapeno-cheddar worst van Eric/HomeMade. Ook verkrijgbaar bij Vuur&Rook...
[/quote]

Dan ga ik die morgen bestellen  :D
 
Het was super, en een mooie voorraad worst gemaakt en meegenomen!

De droge worst hangt op de zolderberging, met een luchtvochtigheid van 54%, hopelijk gaat dat goed komen...
 
Jaakke zei:
Super gezellige dag gehad bij Vuur en Rook, erg leuk om wat mensen van het forum eens te ontmoeten.
Organisatie was top, bedankt!
+1

Enuhhh Ceriel, nogmaals bedankt voor de 2 potten SSS BBQ saus. Zijn ze hier thuis heeeeeeeeel erg blij mee (gaat dadelijk meteen op een hamburger)
 
Hier ook ontzettend genoten, van deze erg leuke, smakelijke en gezellige dag.
Ook top georganiseerd Ceriel  B-)

Mac
 
BertM zei:
Martijn en natuurlijk ook Ceriel bedankt voor het organiseren!
Was weer ouderwets gezellig en gastvrij in Renswoude, dikke pluim!
Ja het was erg gezellig!!!

Ceriel zei:
Ik heb met Martijn afgesproken dat er in januari nog een specifieke worst-workshop georganiseerd gaat worden, om het misverstand van vandaag goed te maken...
O yeah, nu is januari altijd een volle maand dus ik ga duimen dat het gunstig valt!
 
Ook ik vond het een erg leuke dag maar moest helaas wat eerder weg.
Hoop er in januari bij te kunnen zijn!
 
Abraham zei:
Ook ik vond het een erg leuke dag maar moest helaas wat eerder weg.
Hoop er in januari bij te kunnen zijn!

Prachtige en lekkere plaatkoek Abraham, dank daarvoor!

Ik vond het ook een erg leuke dag en ik heb mijn coppa in wording al lekker gemasseerd en gedraaid.

Wat een heerlijk projectje wordt dit!
 
Terug
Bovenaan Onderaan