Na diverse keren op lagere temperaturen gerechten te maken, werd het tijd om weer eens op hoge temperatuur te barbecue?n. Vanwege de goede verhalen over DanBrass sateh, deze gemaakt, vergezeld door wat aardappelkrieltjes drumsticks (niet gebeurd) en kippenpoten.
Even een sfeerfoto van mijn barbecue en USM.
Drumsticks in de spareribhouder.
Kippendijenfilet in de marinade
Na bijna 48 uur aan een spies geregen. Dit werk heb ik helaas moeten uitbesteden. B-)
Op de Q.
Het eindresultaat.
Ons oordeel over de DanBrass Sateh. Ondanks 2 dagen marineren niet een heel erg sterke smaak aan de sateh, wellicht iets te weinig marinade gemaakt? De marinade rook wel erg goed en leek, volgens mevrouw Woody, erg op de sateh marinade van Conimex (welke erg populair is in huize Woody). Ga hem binnenkort nog wel een keer maken en kijken of hij dan beter bevalt.
Even een sfeerfoto van mijn barbecue en USM.

Drumsticks in de spareribhouder.

Kippendijenfilet in de marinade

Na bijna 48 uur aan een spies geregen. Dit werk heb ik helaas moeten uitbesteden. B-)

Op de Q.

Het eindresultaat.

Ons oordeel over de DanBrass Sateh. Ondanks 2 dagen marineren niet een heel erg sterke smaak aan de sateh, wellicht iets te weinig marinade gemaakt? De marinade rook wel erg goed en leek, volgens mevrouw Woody, erg op de sateh marinade van Conimex (welke erg populair is in huize Woody). Ga hem binnenkort nog wel een keer maken en kijken of hij dan beter bevalt.