BasBQ
Beef en Steak

Frits en Dennis naar de Jack in USA

 
 
 

Poetsertje

Pitmaster
Berichten
502
Gaan jullie echt??

Wat geweldig mannen, echt MEGA jaloers...en dat ben ik niet snel.
 
Harstikke tof.
Heel veel succes daar.
 
Yeah! Sterkte mannen!
 
Whoei!!! Veel succes heren ;-).. en ik zou zeggen:

Smoke the competition!!
 
Wat een nieuws! Helemaal super!
Wanneer worden we bijgepraat? We barsten natuurlijk van de vragen.
Zijn jullie benaderd of is dit eigen initiatief? enz. enz. enz.
 
Omdat Jeroen niet ging is de plaats die hij gewonnen had bij de Tony Stone gegaan naar het tweede Nederlandse team, BBQ Guru, Harry's team was niet in staat om in volle bezetting daar aan te rukken dus zijn wij benaderd of we interesse hadden. Nou dat hadden we wel. Het team dat nu gaat zijn Nico en Paul van BBQ Guru, Willem en Pieter van het Kookvuur omdat zij dit toch graag mee wilden maken en Frits en ik.

Eigen initiatief is niet echt mogelijk bij deze wedstrijd Dick, het is een invitational, dus alleen op uitnodiging, voor de Amerikaanse teams is dit zo'n beetje het hoogst haalbare in BBQ en veel van de top teams zijn er nog nooit geweest ondanks dat ze bijvoorbeeld kampioen van hun staat zijn. Dit omdat er dan ook nog een loting plaats vind.
Daarom vind ik het een hele eer en onwijs gaaf dat ik daar mee mag doen! We zullen een hoop leren!
 
Heeeee? wat leuk om te horen mannen  :)
Jammer voor de anderen, maar geweldig nieuws voor jullie.

Dat zijn dan zo'n beetje de Olympische spelen voor BBQ.

Wanneer staat dit alles te gebeuren ?
Geniet er ontzettend van. (maar dat komt wel goed denk ik  :D )
En hou ons op de hoogte h?.

Mac
 
26 en 27 oktober is de Jack, Frits en ik zullen iets eerder gaan en nog wat barbecue restaurants in de buurt aan doen zoals Big Bob Gibson's, Martin's Bar-b-que etc. Een soort studiereis zeg maar.
Dus niet zeggen dat we ons niet voor jullie opofferen ;)
 
Ik ben heeeleeeemaaaaal niet jaloers..... :'( :'( :'(
 
Echt heel erg vet! Ben nu al benieuwd naar jullie ervaringen, bloggen zeg ik!!

Overigens wel jammer hoe het is gelopen voor het team wat eigenlijk had moeten gaan... :( :(
 
Ik vind het gaaf en ben onwijs blij dat jullie mogen gaan, kijk nu al uit naar de foto's en reacties
 
hoi mannen dit is geweldig nieuws voor jullie en ook voor het genootschap , we gaan dit natuurlijk allemaal volgen , veel succes daar
 
We gaan ons best doen om foto's te maken en snel te posten
 
Gaaf, ik hoop dat jullie tussen de bedrijven door nog wat tijd hebben om een beetje rond te kijken en te genieten van het hele gebeuren.
 
Mannen van harte gefeliciteerd en heel veel plezier daar!! Goede zaak dat er toch nog een nederlands team heen gaat.
 
heul veul succes daar mannen en laat ze maar een poepie ruiken

grtn hertekop
 
Kick ass! Laat die gasten maar zien dat die Dutchies ook andere dingen kunnen smoken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan