BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd september 2013

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Het thema van deze maand is: "schaal-, en schelpdieren"  en is gekozen door de winnaar van de augustus fotowedstrijd, Mjdeffie.

Ik zat te denken aan schaal- en schelpdieren. Dat wordt denk ik wel een uitdaging voor de vele vleeseters ;)

De regels zullen vanaf deze maand weer wat strenger gehanteerd worden! Dus een gerecht, deze maand op de barbecue gemaakt, een draadje waar dat uit blijkt en een link bij je foto naar dat draadje! Voldoet de foto niet aan de regels dan valt hij af!

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 30 september, middernacht.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto niet geshopt in wat voor manier dan ook. Dit geldt ook voor filters van iPhone, Android etc. Apps!
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- E?n foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Fame.
- De winnaar mag het onderwerp voor de volgende wedstrijd bepalen.
- Over de uitslag mag gecorrespondeerd worden. (Niet dat we luisteren  ;) )

De prijs is een bus barbecuekruiden die ter beschikking wordt gesteld door Martijn van Vuur en Rook. Welke het is blijft een verassing!

 
Leuk onderwerp, daar moet wel iets van te maken zijn!
 
hmmm jammer, hier had mijn foto van vorige maand perfect in gepast.  ;)
 
Hoop dat ik het red om nog mee te kunnen doen,... zit midden in een verbouwing van mijn tuin. Alles op zijn kop!
 
Bij deze mijn inzending, ik heb gekozen voor een schaaldier op de BBQ:

schaaldier.jpg
 
structor zei:
Heb je ook een topic gemaakt waar bereiding staat =))

Ik weet niet of dat geschikt is voor de tere kinderzieltjes onder ons (het rammende konijntje)...
 
Iquse75 +1
 
lijkt me zoiezo geen schaal of schelpdier, dus valt zoiezo af
 
Mwahhh dat valt toch wel mee Leo, dier in een schaal = schaaldier......  :p
 
De stemming stijgt, het peil daalt.....
 
Nog maar weinig (eigenlijk geen!) inzendingen deze maand, en ik ga het zelf ook weer niet redden. :(

Het voordeel is nu natuurlijk wel dat je zelfs met een foto van een half verkoolde garnaal nog een goede kans maakt. ;)
 
O, dat ga ik dan misschien nog net redden ;) garnalen verkolen kan ik best hoor!
 
Nosmo zei:
Nog maar weinig (eigenlijk geen!) inzendingen deze maand, en ik ga het zelf ook weer niet redden. :(

Het voordeel is nu natuurlijk wel dat je zelfs met een foto van een half verkoolde garnaal nog een goede kans maakt. ;)

Dat lukt me.
 
Holymoly......
 
Terug
Bovenaan Onderaan