BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd november 2022: BBQ cocktail pairing.

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
19.965
Het onderwerp voor deze maand is: ‘BBQ cocktail pairing.’

Als nieuw onderwerp iets omdat ik de laatste tijd veel interesse heb in cocktails: "BBQ cocktail pairing". Een hapje met een drankje waarbij de BBQ een belangrijke rol speelt

Gekozen door de winnaar van vorige maand: Marc @mrooding

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 30-11-2022, 22:00h.
- Geen menselijke vlees foto’s.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje (in L&S of H&F) zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle andere foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.

De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame.
 
Mooi onderwerp!

Ik hou wel van drank en bbq. 😋😋
 
Is het hapje + drankje, of mag drankje in hapje ook? Dan ga ik ff die Jack-mal ophalen bij Frits :p
 
De denktank is al aan het werk.
 
Blijft wazig in mijn hoofd bij dit onderwerp. Geen idee wat ik er mij moet bij voorstellen, maar zodra de eerste pics verschijnen, zal het wel duidelijk worden.
 
Blijft wazig in mijn hoofd bij dit onderwerp. Geen idee wat ik er mij moet bij voorstellen, maar zodra de eerste pics verschijnen, zal het wel duidelijk worden.
Niet zo moeilijk denken. Als je het simpel wilt houden: alle mogelijke hapjes die je bij een borrel/cocktail zou durven te serveren. Van MOINK-balls tot frikandel burnt-ends. Stem de hapjes af op je cocktail of anders je verhaal op het hapje... Et voilà
 
Laatst bewerkt:
Beercan chicken 😅
 
CF0645B7-242F-454C-B69B-421BF4A800DE.jpeg

En
 
Hier mijn bijdrage:

Draadje:

Foto:
20221112_180257.jpg


Thnx @mrooding
Mooi onderwerp
 
Terug
Bovenaan Onderaan