BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd november 2016 "Bij de borrel"

 
 
 
 
 

Ceriel

BBQ Junkie
Berichten
7.242
Het thema voor deze fotowedstrijd is "Bij de borrel", gekozen door de winnaar van oktober, Ursje.

Het wordt weer kouder, het is vroeg donker en de open haard of kachel is weer aan, dus wat is er dan lekkerder dan een snack bij de borrel?

Dus een foto met in de hoofdrol een snack of hapje van de barbecue, een draadje waar dat uit blijkt en een link bij je foto naar dat draadje! Als het gerecht nog niet in het receptendeel staat, mag het natuurlijk ook daar geplaatst worden. Voldoet de foto niet aan de regels dan valt hij af!


Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 30 november 2016, middernacht.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt  met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- E?n foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Fame.

- De winnaar ontvangt een Vuur&Rook BBQ schort, beschikbaar gesteld door Vuur&Rook :



Iedereen veel succes!
 
Zo zeg, wat een leuk onderwerp, en wat een prachtige prijs toch ook weer z?g  B-)

Mac
 
Leuk, eerst maar eens een borrel om het denk proces te vergemakkelijken
 
Dat is potverdorie een beste prijs!
 
hele mooie prijs, Martijn moeten we maar eens flink knuffelen  ;)
 
Had ik dat nog niet gedaan.  ?  Oops dat was een ander forum.  Ik zal zo snel mogelijk doen

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

 
Mooie prijs! Ik heb elke maand de intentie maar ergens halfweg de maand ben ik het altijd vergeten  :-O
 
lxtte zei:
Mooie prijs! Ik heb elke maand de intentie maar ergens halfweg de maand ben ik het altijd vergeten  :-O

Zet nu in je agenda!
 
even denken wat we gaan inzenden.

op welke datum moet de foto ingezonden zijn i.v.m. stemmen.
 
hansie37 zei:
even denken wat we gaan inzenden.

op welke datum moet de foto ingezonden zijn i.v.m. stemmen.

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 30 november 2016, middernacht.  ;)
 
Gave prijs.

Ik ga mijn best doen om eraan te denken en uiteraard uit te voeren

Jaaaa.....Sander..... Agenda!
 
lxtte zei:
Mooie prijs! Ik heb elke maand de intentie maar ergens halfweg de maand ben ik het altijd vergeten  :-O
Tja je kan  het ook in  de eerste helft van de maand maken......
Mac zei:
Zo zeg, wat een leuk onderwerp, en wat een prachtige prijs toch ook weer z?g  B-)

Mac


Verstuurd vanaf mijn Moto G

 
Hierbij onze inzending:


534819ba27291f9bd2e9c778ae58ce1f.jpg


Deze foto is met mijn telefoon gemaakt. De oorspronkelijke foto is weggehaald maar staat nog wel in het draadje voor het recept.

Het recept vind je hier:

http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=15737.0;topicseen



De borrel is een fles Herdade do Espor?o " 2 Castas branco", Alentejo (2015) uit Portugal. Stevige droge witte wijn met lekker citrusfruit die het goed uithoudt bij de sinaasappel.



Groet

Duo Zappa en Bonnie
 
Even een vraag over de inzending van Bonnie f.
In de voorwaarden staat: "Foto niet geshopt in wat voor manier dan ook".
Nu zijn al mijn foto's nabewerkt in Photoshop Lightroom dus de inzending van Bonnie f ook.
Wat betekent "in wat voor manier dan ook"? Ik kon het nergens vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan