BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd november 2016 "Bij de borrel"

Bonnie f zei:
Niet omdat we willen winnen. mocht de foto uitgesloten worden is het ook prima. Maar je moet raw-foto's door een programma halen (in dit geval lightroom) omdat je ze anders niet op het web kunt plaatsen. Dan volgen ook de stappen die je telefoon automatisch doet: namelijk de witbalans en contrast corrigeren. Het is geen fotoshoppen, geen kleurcorrecties etc.

Maar goed, de volgende keer neem ik gewoon mijn camera. We hebben er gewoon niet aan gedacht.

En wat ik zeg: als we uitgesloten worden, even goede vrienden en de volgende keer beter. We hebben er een hoop plezier aan gehad.............en lekker gegeten!
[/quote

+1
 
SilverFox zei:
Voel je vooral niet schuldig, het was een beetje grijs gebied. Mooi dat het duidelijk is nu, top!
Kom maar door met al die lekkernijen!!!

Dank je!
Het was niet de bedoeling om discussies uit te lokken of grijze gebieden op te zoeken.
Ik vind juist de rust en vriendelijkheid van dit forum erg prettig.
 
Bonnie f zei:
Dank voor alle moeite! Sorry voor het gedoe! Het was natuurlijk niet de bedoeling om het over fotografie ipv over eten te hebben. Zappa en ik zijn naast hobbykoks ook hobbyfotografen.

Ik kijk nog even naar de foto, vervang hem als hij niet binnen de normen valt en de volgende keer gebruik ik mijn eigen camera.

En nu ga ik die appel/spek/bladerdeegroosjes maken.  ;)

Om het licht en luchtig te houden heb ik de oorspronkelijke foto vervangen door de foto gemaakt met mijn telefoon.
 
Van mij krijgen jullie een wazige iPhonefoto:
8F47CEFA-A29E-44BF-B8BB-706E63FFA1B6_zpsnyxr2yjm.jpg

Ik krijg 'm niet kleiner, sorry!

Hier is het draadje: http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=15848.msg256670#msg256670
 
Ohhhhhhh. Dat ziet er heerlijk uit. En een prachtige foto. Vooral dat glas bier dat er zo mooi bij kleurt.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan