BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd juli 2021: Let’s eat and Meat: Festival Edition!

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.006
Het onderwerp voor deze maand is: Let’s eat and Meat: Festival Edition!

Nu de sociale beprekingen als gevolg van Corona steeds verder afstand van onze samenleving doen, mogen we ein-de-lijk weer op pad! 😍

10 juli staat mijn eerste festivalbezoek in de agenda (met dikke, DIKKE, rode stift omcirkeld 😉).

Naast het genieten van goede muziek en slap ouwehoeren met vrienden, kan ik me ook verheugen op het festival voedsel! Die is altijd zo uiteenlopend als het maar kan, dus genoeg variatie. Ik ben nu al een gelukkig man 🤤


Gekozen door de winnaar van vorige maand: @RenZwi

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31-07-2021, 23:59h.
- Geen menselijke vlees foto’s.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje (in L&S of H&F) zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle ander foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.

De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk onderwerp. Ook eens over nadenken en hopen dat we er tijd voor vinden, want net aan een verbouwing bezig die ik snel klaar wil hebben :).

Kijk in ieder geval er naar uit om nieuwe dingetjes te leren kennen via dit topic. Iets zegt met dat het vooral leuke dingen gaan zijn om eens rap tussendoor te maken.
 
Leuk onderwerp. Ook eens over nadenken en hopen dat we er tijd voor vinden, want net aan een verbouwing bezig die ik snel klaar wil hebben :).

Kijk in ieder geval er naar uit om nieuwe dingetjes te leren kennen via dit topic. Iets zegt met dat het vooral leuke dingen gaan zijn om eens rap tussendoor te maken.
Verbouwing is belangrijker! Maar goed eten tijdens een verbouwing is ook belangrijk, kun je gelijk ff fotootje maken tussendoor 😂

Succes nog even met de verbouwing!
 
Dit is een leuk onderwerp. Misschien dat ik morgen al wel iets heb. Kijken of ik het mooi op de plaat krijg.
 
Verbouwing is belangrijker! Maar goed eten tijdens een verbouwing is ook belangrijk, kun je gelijk ff fotootje maken tussendoor 😂

Succes nog even met de verbouwing!
Na deze week heb ik verlof van het werk, week erna op vakantie en week daarna nog een weekje thuis. Tijdens de dagen thuis ben ik wel met de verbouwing bezig, maar kan ik wel de BBQ opstarten voor een lange sessie :ROFLMAO: Ik ben nooit ver weg dan.
 
Hierbij mijn inzending voor de fotowedstrijd van deze maand.

Lekker broodje pulled pork met een biertje erbij.

Link

6C81BA6D-4762-416B-BC19-CE7912B3F791.jpeg
 
Tot nu toe al 2 top inzendingen. Zijn daken die ik op een festival wel 'wil' tegen komen, en wat me niet onlogisch lijkt 'om' het tegen te komen. Top.

Edit: 1 inzending, want die 2de is hier ineens verdwenen :ROFLMAO:
 
Laatst bewerkt:
Het ziet er als een lekker broodje uit Bobby1987 maar heb je ook een link naar het draadje waarin je laat zien hoe je dit broodje deze maand op de bbq gemaakt heb 🤔
 
Het ziet er als een lekker broodje uit Bobby1987 maar heb je ook een link naar het draadje waarin je laat zien hoe je dit broodje deze maand op de bbq gemaakt heb 🤔
helaas niet. en ik hem hem inmiddels op...
Had hem net als lunch en was tijden het eten het forum aan het bekijken :rolleyes: :cool:
Toen dacht ik hey deze past hier wel...
 
Het ziet er als een lekker broodje uit Bobby1987 maar heb je ook een link naar het draadje waarin je laat zien hoe je dit broodje deze maand op de bbq gemaakt heb 🤔
Ik zie nu dat deze verplicht is...
Dat wordt een nieuwe maken...

ik zal mijn inzending verwijderen:ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: Jet
De maand is nog niet over dus je hebt nog genoeg tijd om een nieuw broodje of iets anders te maken 😜
 
Wat een heerlijke plaatjes zijn er al ingestuurd. Ik heb ook mijn poging weer gedaan om eens iets lekkers te maken.
Skirt Steak Fajita's.

2N1PqfGh.jpg


Het draadje vind je hier --> Skirt Steak Fajita's

Erg leuke uitdaging. Beetje jammer dat de feestjes voorlopig zijn opgeschort... We moeten er dus thuis maar weer het beste van gaan maken.
Iedereen succes met de fotowedstrijd.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan