BasBQ
Beef en Steak

foto's cook off

allemaal leuk, maar je moet je daar helemaal registreren, daar heb ik dus geen zin in
 
Onze kip, goed voor de 3e plaats. Andere foto's van eten heb ik niet.
331849aa875af3035f575846368af576.jpg
 
Nou nou die glimmen als een k**tel in de maneschijn.
Had ook de eerste prijs kunnen zijn.
 
Bert +1
 
Mooie box Dominique en naast dat het er super uitziet klopte ook de smaak en de rest. Hoewel we dat toen niet wisten ben ik nu blij dat onze tafel deze hebben mogen jureren! :)
 
Prachtige platen hoor! Dat Dennis nog zoveel tijd had om te fotograferen, op de meatings verlult hij altijd zijn tijd en nu hij de co-directeur van het feest is.... =)) Ik vind je kip er echt prachtig uit zien Domi! Ik sluit me bij de voorgaande posters aan en zou het ook leuk vinden als er nog een paar teams zijn die hun 'producties' zouden willen delen!
 
Dennis had gewoon personeel rond lopen Emiel haha
 
eentje van onze 'mislukte' ribben dan ;)

foto-2-1.jpg
 
Volgens mij zijn er 13 teams die ook zulke mislukte ribbels hadden willen maken :)
 
structor zei:
Prachtige platen hoor! Dat Dennis nog zoveel tijd had om te fotograferen, op de meatings verlult hij altijd zijn tijd en nu hij de co-directeur van het feest is.... =)) Ik vind je kip er echt prachtig uit zien Domi! Ik sluit me bij de voorgaande posters aan en zou het ook leuk vinden als er nog een paar teams zijn die hun 'producties' zouden willen delen!

Daar hebben we een broer voor Emiel ;)
 
Hierbij een kleine duit in het zakje. Foto's zijn gemaakt door de vrouw van teammember Anne.



































We hebben een super tof weekend gehad met team anoniem en Southern dutch bbq team als buren en de Rokende regahs tegenover ons. Het was weer super gezellig!!! Ook iedereen die langs is geweest voor een bakkie of een biertje bedankt voor de gezelligheid en support!!!
 
Mooie foto's Gerard!! Geeft een leuk kijkje in de 'keuken'...!

Gerard777 zei:
Hierbij een kleine duit in het zakje. Foto's zijn gemaakt door de vrouw van teammember Anne.
Gelukkig heeft die het dan ook zo'n beetje in de genen zitten als 'dochter van' :D
 
Ik ben trouwens fan van team anoniem geworden. Wat een gezelligheid!  Hoop dat jullie de volgende keer weer meedoen!
 
Big-T zei:
Ik ben trouwens fan van team anoniem geworden. Wat een gezelligheid!  Hoop dat jullie de volgende keer weer meedoen!
Je bent niet de enige Tom  :)
 
Leuke foto's Gerard, prachtig om te zien hoe geconcentreerd er gewerkt wordt! En gefeliciteerd met jullie mooie resultaten!

Nog een vraagje op de foto waar de grilldome op staat zie je een draad lopen, die lijkt in de dome te verdwijnen, is dat ook zo? Is dat een temperatuurprobe? Zit daar een doorvoer?
 
Als je de oranje draad bedoelt dat is een draad van een Fluke. Das een hypermodern meet apparaat heb ik me laten vertellen. Anne gebruikt die in de elektrotechniek en zit ook een temperatuur optie op... Verder heb ik er geen verstand van. Er zit niet echt een probe aan maat hij meet wel heel nauwkeurig. Tot op de tiende graad en liep redelijk gelijk met de guru.
 
De draad zat eerst in de Grilldome. Op de foto is de Grilldome "uit", de schuiven staan dicht en draad hangt er buiten... Geen speciale bedoeling mee dus.
 
en hier dan mijn foto's






's-nachts nog een stukje bavette gegeten bij de buren

















 
Terug
Bovenaan Onderaan