BasBQ
Beef en Steak

foto's cook off

 
 
 

Leo

Forum Meubilair
Berichten
11.363
hier kan iedereen zijn foto's plaatsen van de cook off 2013
 
Zo te zien zijn er niet veel foto's gemaakt.
Was het nog wel van plan maar mijn handen waren zo "vies" van al het proeven dat.....
 
Aangezien er nog niets is zal ik er ff wat neerzetten, Ik heb snel wat foto's gemaakt het is niet veel maar dan is er voor niet aanwezige toch ff een indrukje.










 
Ik heb hem even hier gezet Leo, het gaat tenslotte over wedstrijd barbecue ;)

bsco-1.jpg


bsco-2.jpg


bsco-3.jpg


bsco-4.jpg


bsco-5.jpg


bsco-6.jpg


bsco-7.jpg


bsco-8.jpg


bsco-9.jpg


bsco-10.jpg


bsco-11.jpg


bsco-12.jpg


 
bsco-13.jpg


bsco-14.jpg


bsco-15.jpg


bsco-16.jpg


bsco-17.jpg


bsco-18.jpg


bsco-19.jpg


bsco-20.jpg


bsco-21.jpg


bsco-22.jpg


bsco-23.jpg
 
Leuk om te zien!! Die foto van Lo?s en Seth op hun kleine stoeltjes is prachtig! :D
 
Leuke foto's maaarrrrr......het gaat toch ook om wat er van de Q komt? Waar zijn alle foto's van de Q's en de turn-in boxes :p
 
ik zal mijn foto's straks even posten
 
Gave foto's, ik heb weer wat gemist zie ik :( .
 
Piet, je hebt zeker iets gemist. Voor foto's heb ik helaas geen tijd gehad.
 
@Danny, ik vind dat teams zelf moeten beslissen of ze hun presentatie aan de rest van de wereld willen laten zien. Wij zijn daar vrij open in. Kan me voorstellen dat anderen dat liever voor zich houden. Vandaar van mij uit geen foto's van de boxen.
 
@Dennis; snap prima dat er van de organisatie uit geen bedrijfsgeheimen gedeeld zullen worden :)

Vraag het ook niet zo zeer voor mijzelf aangezien ik er uiteraard een boel voorbij heb zien komen en m.b.v. de scorelijst die Leo gepost heeft ook een aantal kan herleiden tot de bijbehorende teams. Maar degene die er afgelopen weekend niet bij waren zien nu bijna alleen maar tenten, teams en prijzen voorbij komen, terwijl datgene waar het voor de uitslag om draait niet getoond wordt.
Ik hoop (en stiekem misschien wat beginnende teams ook ;) ) dus dat er toch een paar teams zijn die wat foto's laten zien hoe ze de boxen opgemaakt hebben. Uiteindelijk is dit toch maar ongeveer 1/7 van de score die telt en je geeft je geheimen cq. je recept er niet mee prijs.
 
Maar dan vallen die briefjes van 50 euro die onder het vlees liggen zo op  :p


Ziet er goed uit mensen, volgend jaar hopelijk wel tijd om even langs te komen (of op andere meatings)
 
Ik sluit mij bij Danny aan. Wil ook graag meer foto's zien.
 
leuk he
 
Voor de facebookers onder ons zijn hier wat plaatjes te vinden https://www.facebook.com/pages/Anoniem/350005518462977

Het foto materiaal is er zeker want overal waar ik een doos heb zien dicht gaan werd er eerst een fototje gemaakt. Geen idee of men dit wil delen. De mensen die ik gesproken heb waren allemaal heel open en vonden het leuk om dingen te laten zien/vertellen, maarja ik ben natuurlijk ook geen concurrent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan