BasBQ
Beef en Steak

Firsttime Brisket

@Boldeagle, als je in Texas brisket besteld bij de grote barbecuerestaurants heb je de keuze uit brood of crackers, brood zijn dan van die witte boterhammen die 4 weken in je kofferbak kunnen liggen en nog goed zijn en de crackertjes zijn van die soort LU breekdingen die we hier ook hebben :D
Bij de wat luxere zaken heb je de vaste dingen als BBQ Beans, Mac 'n Cheese etc.
 
@noskos Thx, weet ik wat in huis moet halen om het eens compleet usa style te doen.

Frits bedankt voor de hele mee kijk sessie en gefeliciteerd met de koe
 
Ik had zaterdag het grootste deel van de Brisket in blokjes gesneden voor Burnt Ends. Gisteren de blokjes voorzien van een laagje barbecuesaus en nog even drie uurtjes in de WSM gestopt.

foto.JPG


klein bakje voor 's ochtends

foto.JPG


Groot bakje voor 's middags

foto.JPG


Viel goed in de smaak en was zo op ;)
 
moet toch echt maar weer een bestelling plaatsen bij B&S
 
@ Frits, Welja.....was het lekker? Zo in je eentje, dat je niet hoeft te delen, erg genoten? Jaloers? Ik? Welnee..... :(
 
Dominique zei:
@ Frits, Welja.....was het lekker? Zo in je eentje, dat je niet hoeft te delen, erg genoten? Jaloers? Ik? Welnee..... :(

zo ben je niet he dominique
 
Dominique scheelt het als ik zeg dat ik jou saus heb gebruikt en dat ze die allemaal geweldig vonden!
 
Lekker hoor zo rond etens tijd. :'(
 
Frits zei:
Dominique scheelt het als ik zeg dat ik jou saus heb gebruikt en dat ze die allemaal geweldig vonden!

Ja, dat scheelt! Vooruit dan maar weer..... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan