BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

F

Firestarter

Gast
Wij zijn Bob en Marjan....hij voormalig chef-kok, zij grafisch vormgeefster. Beide uit het jaar 1967.
Eten is onze passie en er is niets zo leuk om voor familie en vrienden te koken.
Hij kookt (niet meer dan logisch als voormalig chef-kok..toch??) en zij doet de boodschappen,dekt de tafel en verzorgt de muziek (afwassen hebben ze tegenwoordig zo'n handig apparaat voor) :p
Hem kun je wakker maken voor bier, whisky, sigaren en vlees (willekeurige volgorde) en haar voor muziek, kookboeken en brood en groente.
In onze vrije tijd maken we ook nog wel eens (bruids)taarten. Hij bakt, vult en bekleed ze en zij versiert de boel met bloemen, strikken, glitter etc.

Wij zijn op dit forum terecht gekomen omdat er binnenkort een veranda komt, waardoor het mogelijk is om het hele jaar te barbecue?n.
Voorheen deden we dat op een Boretti gas bbq (gekozen vanwege het gemak, maar dat is geen goede keuze gebleken).
Door een beetje te googlen op BBQ en big green egg kom je zoveel leuke dingen tegen dat het bijna onmogelijk is om niet enthousiast te raken.
Het werd ons al snel duidelijk...barbecue?n is a way of life.
Dus als het een beetje meezit zullen we straks als de veranda af is inspiratie op kunnen doen op dit forum om het eitje te laten roken, grillen, bakken etc.
 
Nou bob en marjan dan zijn jullie op de goede plek. Van harte welkom!

Blijf ik alleen met de vraag achter waarom marjan dol is op kookboeken, terwijl bob het koken doet?

Ik durf het bijna niet te vragen, maar brutaal als ik ben... Is marjan de aansturende partij in de keuken?

;)
 
hoi samen,
welkom op dit edele genootschap
 
Hoi Bob en Marjan,  welkom en heel veel plezier op het forum.
 
Bob en Marjan, welkom bij de club. Denk dat je met jullie interesses hier goed op jullie plek zijn.
 
structor zei:
Nou bob en marjan dan zijn jullie op de goede plek. Van harte welkom!

Blijf ik alleen met de vraag achter waarom marjan dol is op kookboeken, terwijl bob het koken doet?

Ik durf het bijna niet te vragen, maar brutaal als ik ben... Is marjan de aansturende partij in de keuken?

;)

Haha welkom Marjan en Bob! De mijne verzameld ook kookboeken..en doet er vrijwel nix mee!?!
IMGP6101_zps104933a9.jpg

En nee ze is niet de "chef" vd keuken  ;)
 
Haha das een goeie relatie dan! Tijd voor een bruidstaart van de Q zou ik zeggen :D
 
Bob en Marjan, van harte welkom!! ;)
 
Haha Roland 78... De boekenkast lijkt zeer op die van mij  :D
Bob laat zich niet (aan)sturen, helaas :p. Maar de kookboeken zijn voornamelijk voor de inspiratie (en voor de heb?)
Ik wil wel eens wat anders dan vlees :p

 
Van harte welkom. Dit wordt stevige concurentie voor de fotowedstriden. Bob maakt het lekkere gerecht. Marjan het mooie iplaatje.
 
Hoi Bob en Marjan, welkom hier
 
Hallo bob en marjan, van harte welkom op dit forum
 
Hoi Bob en Marjan,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
welkom bob en marjan!
 
Bob en Marjan, welkom hier op ons mooie forum!
 
Terug
Bovenaan Onderaan