BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

Bert-Battum

Tondelzoeker
Berichten
10
Hallo allemaal,

Ik ben Bert en ik woon onder de rook van Deventer. Ik ben me momenteel aan het oriënteren op de aanschaf van een kamado. Ik kijk hierbij voornamelijk in de categorie Grill Guru Large of Monolith Basic Large omdat ik nog geen idee heb hoe besmettelijk het kamado virus bij mij gaat zijn :giggle:. Eventueel uitbreiden of op termijn doorschakelen naar een categorie hoger vind ik geen probleem.

Ik hoop hier tips en tricks te vinden zowel op het gebied van hardware als bereiden voor mij als beginner. Maar als ik het zo zie komt dat wel goed! :)
 
Hoi Bert welkom bij het forum.
Zelf heb ik een GG Large naar tevredenheid, maar ik denk dat de monolith toch een stapje hoger is. Veel plezier met uitzoeken!

Verstuurd vanaf mijn CPH2065 met Tapatalk
 
Bert, van harte welkom.

Succes met het uitzoeken. Hier kun je in ieder geval heel veel info vinden.
 
Welkom Bart!

Een mooiere start om Deventer onder jou rook te zetten vind je niet.
 
Welkom Bert. Ik zit in dezelfde fase. Ik twijfel nog tussen Bastard, IQ en Monolith...
Veel succes met je zoektocht..
 
Welkom Bart, Succes met je speurtocht naar de ideale kamado voor jou, 100 mensen 100 meningen, maar van al die meningen zijn de mensen toch vaak gelijkgestemd over niet te klein.
 
Welkom Bart, Succes met je speurtocht naar de ideale kamado voor jou, 100 mensen 100 meningen, maar van al die meningen zijn de mensen toch vaak gelijkgestemd over niet te klein.
Niet te klein heb ik inderdaad vaak gehoord, en verder hoe meer meningen hoe beter! Ik pak de elementen er uit die voor mij belangrijk zijn (y)
 
@Bert-Battum , welkom.
@BBkju,
Bastard of monolith zijn allebei in orde. Pak hem wel niet te klein. Een "large" heeft een roosteroppervlak vergelijkbaar met een W47.
Staar je niet blind op allerhande meegeleverde zaken. De meeste heb je (buiten een plate-setter en lekbak) niet direct nodig en kun je altijd via feesten en partijen bij elkaar sprokkelen.
 
@Peter64 +1 en daaraan toevoegend, een Kamado heb je vaak voor een hele lange tijd. Ik heb hier wel eens de wijze woorden gelezen: De aanschaf van een iets duurdere Kamado ben je na 3 maanden vergeten en heb je tientallen jaren plezier van :) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan