BasBQ
Beef en Steak

Eindelijk... nooit meer je rooster poetsen

 
 

FelixH

Pitmaster
Berichten
586
I need me one of these!!  8)
 
zit er ook een oplader bij?  ;)
 
zeker pas op 1-4-2013 verkrijgbaar
 
handig! maar of het werkt?
 
Ik vraag me af welke kleur de snelste heeft.
 
als je beseft welke neerwaartse kracht je normaal moet uitoefenen om met een reguliere borstel het rooster schoon te maken, dan zet ik grote vraagtekens bij dit apparaat wat er niet al te zwaar uit ziet.....
ik denk dat het "eigengewicht" niet voldoende is om dat te realiseren wat in het filmpje gesuggereerd wordt...buiten het feit dat ik dit afbreuk vindt doen aan ons "basic" Q-en
 
Alleen al leuk om te hebben.. ;D
Heb me gelijk maar op de keep me informed mailinglist ingeschreven op http://grillbots.com/
 
Nosmo zei:
Ik vraag me af welke kleur de snelste heeft.
Hehe.. toen ik de verschillende kleurtjes langs zag komen kreeg ik ook al een vermoeden dat er wel weer eens een snelste kleurtje tussen kon zitten :D
 
Valt deze in de categorie AMAZING call now get one for free.... ???
 
Doet ie ook de onderkant van het rooster.
 
Mike, you're the best!!!
 
Handig voor op je WGA !
Hoeft-ie alleen maar voor en achteruit.....
8)
 
LOL  ;D, een prachtig, leuke, waardeloze gadget.
ben benieuwd of ie een beetje " vuurvast " is of begint te dansen als hij warme voetjes krijgt
 
Mok ok h? zeggen ze dan hier in Zeeland. Zijn er overigens nog Zeeuwen op dit forum?
 
Haha, zet dan gewoon een borstel op een boormachine. Ben je nog sneller klaar ook!
 
Mooi idee maar geloof er niks van,wat weegt het?
Als zo'n klein meisje het kan tillen kan het geen kracht uit oefenen,was het maar waar.
 
riona zei:
Mooi idee maar geloof er niks van,wat weegt het?
Als zo'n klein meisje het kan tillen kan het geen kracht uit oefenen,was het maar waar.
Bij zulke dingen gaat het vooral over de herhaling maar inderdaad: een boormachine met een borsteltje op zal ook al een heel eind komen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan