BasBQ
Beef en Steak

Eerste keer WGA

Lekker hoor zo een beenhammetje en goed dat je uiteindelijk ook een WGA hebt aangeschaft. ;)

Ik zou ook nog wel een WGA willen hebben. Helaas is de CEO nog niet overtuigd van de noodzaak.

Maar verder een toppie lekker hammetje
Meer op vakantie gaan! dat ding is echt geweldig! ik zou niet meer zonder kunnen tijdens de center parcs, landals, roompot etc weekendjes!
 
Een mooie inwijding van de WGA, ziet er erg lekker uit, dat je er nog maar veel lekkere dingen op mag bereiden ;)
 
Ik zou ook nog wel een WGA willen hebben. Helaas is de CEO nog niet overtuigd van de noodzaak.

Maar verder een toppie lekker hammetje
De oplossing is heel simpel, je geeft je partner er een cadeau en dan maak je zelf ook zo'n hammetje op de nieuwe WGA om de veelzijdigheid te laten zien, dan krijg je vast de vraag waarom je er niet éérder een hebt aangeschaft 😇
 
Ik zit best in een vervelende situatie. Net mijn Kettle 47 verkocht, een CEO die hier niet zo moeilijk doet en een WGA die bij Karwei staat voor €75,-. :geek:
 
Ik zit best in een vervelende situatie. Net mijn Kettle 47 verkocht, een CEO die hier niet zo moeilijk doet en een WGA die bij Karwei staat voor €75,-. :geek:

Eigenlijk zo simpel als 1+1=2
 
Ik zit best in een vervelende situatie. Net mijn Kettle 47 verkocht, een CEO die hier niet zo moeilijk doet en een WGA die bij Karwei staat voor €75,-. :geek:

Lijkt me duidelijk dan.
 
Het verstand zegt dat ik met mijn Kettle, WSM en Stove genoeg heb staan maar mijn hobby gevoel zegt hebbe hebbe hebbe.... :rolleyes:

Je verstand moet je niet altijd volgen. Zeker in dit soort gevallen niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan