BasBQ
Beef en Steak

Eerste keer overnight pulled pork in stormachtig weer

Ziet er goed uit hoor!

Doe mij ook maar een broodje. 😋😋

Gefeliciteerd met 🐷
 
Daar wordt zodra een admin dit ziet werk van gemaakt.
 
Dat ziet er toch lekker uit. Leuk experiment zo'n nacht. In de kamado zou de temperatuur constanter kunnen blijven. Ik heb een keer 9 uur lang de temperatuur rond de 130 gr weten te houden. Maar het blijft spannend. Zeker als je slaapt of weggaat.
 
Mooi resultaat. Ga ik ook eens doen in de WSM.
Misschien dat je het al genoemd hebt maar welke brandstof had je in je smoker?
 
Lekker eindresultaat! Ziet er smakelijk uit en gefeliciteerd met je Knorretje ;)
 
Gefeliciteerd met je knor, hebt hem dik verdiend 😅
 
Wauw, dit Is een hele mooie zeg
Stoer om dat in deze storm te doen. Het ging hier echt tekeer.

Gefeliciteerd met je knor. Welverdiend
 
Mooi dat het gelukt is. Gefeliciteerd met je knor.
 
Dit vergeet je nooit weer hoe jij je sticker hebt verdient! Chapeau! Heb hier echt met een lach naar gekeken. Mooi monster ook die WSM
 
Niets mis mee als ik 't zo zie!
Vlees is nog sappig.

Een kamado is inderdaad stabieler door de dikke wand, maar onder een afdakje lukt 't ook heus wel prima.
Wind is wel een spelbreker. En die hadden we genoeg de afgelopen week
 
Ziet er goed uit. Wel spannend zo met die wind in de nacht.
Hier heeft het heel lelijk gedaan... had ook vanalles in de planning maar toch alles een weekje opgeschoven vanwegen de wind.
In mijn tuin draait die wind behoorlijk, woon net aan de rand van het dorp dus de wind komt over de landerijen mijn tuin in. En daar is geen houden mee aan dan.
Dus mn Q's fijn afgedekt en extra gezekerd zodat ze me er niet vandoor gaan en rustig wachten op wind stiller weer

Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk
 
Dit is misschien wel het pittigst-verdiende-knorretje op het forum hoor.
Wat een bikkel.

Ja met een kleinere kamado zal die wat stabieler en rustiger gaan, ja de Junior is in een hele mooi aanbieding bij kamado-nederland.
Maar wanneer hebben we nou zulke onstuimige nachten?
 
Die eerste pulled pork en dan onder dergelijke omstandigheden dat is iets wat je zeker bij gaat blijven.
Gefeliciteerd met je knorretje!

Zelf ben ik wel een liefhebber van carolina vinegar saus, wanneer je iets anders wil proberen ipv barbecuesaus, is carolina mustard sauce ook nog een heerlijke vervanger.
 
Stoere bbq sessie zo. Zo zie je maar weer, niet te snel opgeven in verband met het weer… 😎 Met een heerlijk resultaat zo te zien.
 
Hele mooie sessie.
Zo zie je dat zo'n varkentje best vergevelijk is.
Gefeliciteerd met je knor.
Was er een speciale reden dat je hem hebt opgebonden?
 
Dank voor alle complimenten en berichten. Erg leuk en voel mij direct welkom op dit forum.

Hele mooie sessie.
Zo zie je dat zo'n varkentje best vergevelijk is.
Gefeliciteerd met je knor.
Was er een speciale reden dat je hem hebt opgebonden?

Bij de slager hadden ze alleen nog rollades liggen en geen hele procureurs meer. In principe hetzelfde. Dus ik heb voor dat ik hem in de rub heb gezet alle touwtjes eruit gesneden, zodat het weer een normale procureur was.
 
Mooie run PP. En dan gelijk overnacht. Dat heb ik nog nooit gedaan. Ziet er iig een heerlijk geslaagde PP uit. Dat moet gesmaakt hebben,
Gefeliciteerd met je knorrie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan