BasBQ
Beef en Steak

eerste geslaagde beer can chicken!

 
 

bjornn

Sprokkelaar
Berichten
27
Gisteren een 2e poging gedaan om bcc te maken, de eerste poging was niet al te gelsaagd en resulteerde in een gecremeerde kip. Ook kwamen mijn schoonouders eten en mijn schoonmoeder is meer van het type"wat de boer niet kent dat vreet ie niet" en heeft het toch geprobeerd, en met resultaat want ik heb haar in de 17 jaar dat ik bij mijn vriendin ben nog nooit zo veel vlees zien eten! iedereen vond het lekker dus dan kan je wel zeggen dat het gelukt is en daar ben ik blij om,lekker mals en sappig.
Ik had 2 kippen van circa 1.2 kilo per stuk welke ik in een basis rub heb gedaan om ze vervolgens bij 160 graden te roken met hickory hout, even een plaatje bij het praatje:
Ik ga dit zeker nog vaker maken! voor mij geen slappe kip meer! en voor vandaag pulled pork dus mijn weekend zit weer lekker vol, groeten Bjornn
 
Lekker hoor, het lijkt erop dat het virus je al te pakken heeft gekregen!
 
Lin zei:
Lekker hoor, het lijkt erop dat het virus je al te pakken heeft gekregen!
Jazeker en ik heb nog genoeg dingen die ik wil proberen, jullie zijn nog niet van mij af!
 
Lekker kippetje, gefeliciteerd met je Tokkie.
 
beste kippies, welkom bij de tokkies
 
bjornn zei:
Lin zei:
Lekker hoor, het lijkt erop dat het virus je al te pakken heeft gekregen!
Jazeker en ik heb nog genoeg dingen die ik wil proberen, jullie zijn nog niet van mij af!

Fijn! Kom maar door met die foto's!
 
Ziet er prima uit, goed dat je het opnieuw hebt geprobeerd en gaaf dat het resultaat zo goed is ontvangen. Gratz met je tokkie!
 
Ziet er top uit! Gefeli met je tokkie :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan