Gisteren een 2e poging gedaan om bcc te maken, de eerste poging was niet al te gelsaagd en resulteerde in een gecremeerde kip. Ook kwamen mijn schoonouders eten en mijn schoonmoeder is meer van het type"wat de boer niet kent dat vreet ie niet" en heeft het toch geprobeerd, en met resultaat want ik heb haar in de 17 jaar dat ik bij mijn vriendin ben nog nooit zo veel vlees zien eten! iedereen vond het lekker dus dan kan je wel zeggen dat het gelukt is en daar ben ik blij om,lekker mals en sappig.
Ik had 2 kippen van circa 1.2 kilo per stuk welke ik in een basis rub heb gedaan om ze vervolgens bij 160 graden te roken met hickory hout, even een plaatje bij het praatje:

Ik ga dit zeker nog vaker maken! voor mij geen slappe kip meer! en voor vandaag pulled pork dus mijn weekend zit weer lekker vol, groeten Bjornn
Ik had 2 kippen van circa 1.2 kilo per stuk welke ik in een basis rub heb gedaan om ze vervolgens bij 160 graden te roken met hickory hout, even een plaatje bij het praatje:

Ik ga dit zeker nog vaker maken! voor mij geen slappe kip meer! en voor vandaag pulled pork dus mijn weekend zit weer lekker vol, groeten Bjornn