BasBQ
Beef en Steak

Eerste Forum Meating - 1 of 2 dagen

Moet de eerste forum bijeenkomst ??n of twee dagen duren?


  • Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .
Rens zei:
:D

Het is dus super voor iedereen. Ik denk dat we er in eerste instancie een 2 dagen evenement van kunnen maken. En als mensen maar 1 dag willen dat ze dan de eerste dag kunnen komen.

Hmm, waar zou zo'n poll nu toch voor zijn? OOOOO, dat mensen kunnen invullen waar hun voorkeur naar uitgaat, voor zo'n eerste meating. Geinig....;)

Ik voorzie het volgende. De eerste meating is 1 dag, en dan besluit iedereen dat een tweedaagse meating een meerwaarde heeft. Dus zal de volgende 2dagen duren, en kan iedereen die maar 1 dag wil komen dat zelf uitmaken. Wij weten uit ervaring dat dan waarschijnlijk de eerste dag zal zijn, aangezien er aan het eind van de ochtend opgebrolken gaat worden, aangezien men maandag weer moet werken, en weer even moet bijslapen, na een nacht slap ouweh**ren bij het kampvuur met een neutje.

Maar voor nu zijn er natuurlijk een heleboel mensen die elkaar ook nog niet kennen, en zullen daarom voor optie 1 gekozen hebben.
Zoiets, denk ik dus....:)
Hoe het ook zij, ik kijk er naar uit!
 
Ik als echte amateur red zich prima op de Q.  :p
Ik vind het erg leuk om live tips te krijgen en te zien en om gelijk uit te kunnen proberen.
Wat ook leuk is op zo'n meeting is te zien wie nu wie is. Ik ken eigenlijk maar 2 mensen hier van het forum. wonen idd in zeewolde. Dat zijn Gerard en Rocker.
 
Dominique zei:
Ik voorzie het volgende. De eerste meating is 1 dag, en dan besluit iedereen dat een tweedaagse meating een meerwaarde heeft. Dus zal de volgende 2dagen duren, en kan iedereen die maar 1 dag wil komen dat zelf uitmaken. Wij weten uit ervaring dat dan waarschijnlijk de eerste dag zal zijn, aangezien er aan het eind van de ochtend opgebrolken gaat worden, aangezien men maandag weer moet werken, en weer even moet bijslapen, na een nacht slap ouweh**ren bij het kampvuur met een neutje.

Maar voor nu zijn er natuurlijk een heleboel mensen die elkaar ook nog niet kennen, en zullen daarom voor optie 1 gekozen hebben.

En zo is het hoe het gaat, vandaar dat ik gelijk voor 2 dagen geopteerd hebt..
 
Ben het met je eens dom, zo loopt het meestal.

Gaf het gelijk aan (poll of geen pool :). ) Vind het als er anders mensen niet komen want.... Dan kan ik dit "dit en dat, toch niet doen.. :(".


Zie je wel jord zo moeilijk is het niet :p
 
Dominique zei:
@Rocker,
Dat vind ik heel jammer dat jij er zo tegenaan kijkt, doet me denken aan mensen die mij niet meer uitnodigen voor de BBQ of eten " want jij kan dat veel beter"... Ik vind het vooral leuk om te zien hoe iemand interesse heeft voor waar hij mee bezig is. En dat hoeft geen hoogstaand culinair menu te zijn. Maar wel met aandacht werken aan je gerecht, en met respect voor het beest wat je grillt.
En dan knaag ik bij jou veel liever op een kippepootje of een worstje, dan bij iemand die om 5 uur verzint dat ie gaat BBQ-en, en er ongeinterreseert voorgemarineerde-voorgekookte zooi opgooid, de boel laat verkolen omdat ie zit te zuipen of in decoletee van de buurvrouw staart, en na afloop de boel zo in de kliko flikkert.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Dus.
Kom gewoon, neem een Q mee, en een berg kippenvleugels. Dan komt het vast goed!
Ik kijk er naar uit ;)

O, en daarbij kun je natuurlijk dan gelijk al je vragen stellen, dat is ook fijn, makkelijk en handig.

Oh, zo herkenbaar dit verhaaltje, Dominique ! ! ! ! !
 
Terug
Bovenaan Onderaan