BasBQ
Beef en Steak

Eerste Forum Meating - 1 of 2 dagen

Moet de eerste forum bijeenkomst ??n of twee dagen duren?


  • Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .
 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
We zijn bezig met plannen voor een eerste forum bijeenkomst, nu willen we graag weten of we de eerste keer zo'n evenement ??n of twee dagen moeten laten duren. Graag jullie mening hierover!
 
Mij maakt het niet echt uit.
 
ik heb gestemt
 
Ik ook.
 
Heb een kleintje van nu 9 weken. Hij groeit al als een malle en wil daar weinig van missen nog, dus voor mij is 1 dag prima. :D

1 dag is alleen wel wat kort voor een gezellige low en very slow sessie. Dus hoop 2 dagen zodat ik er in elk geval 1 kan meepikken.
 
ik ook..
 
Heb ook gestemd.
Ik vind zaterdag wel een mooie dag voor een meeting.  8)
 
Ik heb mijn mening er ook "doorgedrukt"  ;D
 
Ook gestemd, er begint zich toch al een duidelijke mening te vormen :)
 
Je moet kijken naar de mensen die toezeggen, en daar komt dan ongeveer tweederde van ;).

Lang niet iedereen op een forum vindt het leuk om mensen in het echt te ontmoeten.
 
:eek: Je valt natuurlijk ook hartstikke door de mand als amateur barbeknoeier tussen al die professionals  :-[
 
Zoveel profs zitten hier toch niet Peter?
 
Frits zei:
Je moet kijken naar de mensen die toezeggen, en daar komt dan ongeveer tweederde van ;).

Lang niet iedereen op een forum vindt het leuk om mensen in het echt te ontmoeten.
Dus eigenlijk is het gissen tot je weet hoeveel er ongeveer komen.
 
Nou, jij, Frits, Jord, Bert, Gerard, om er zo maar een paar te noemen....zoals veel leden er tegen aan kijken he, niet mijn eigen bescheiden mening..
Het is me wel opgevallen dat er echt een drempel ligt tussen virtueel en real life bbq...
Wat wij ook weten is dat 1 dag eigenlijk geen dag is... 1 overnachting is eigenlijk nog te kort..
 
Kobold zei:
Nou, jij, Frits, Jord, Bert, Gerard, om er zo maar een paar te noemen....zoals veel leden er tegen aan kijken he, niet mijn eigen bescheiden mening..
Het is me wel opgevallen dat er echt een drempel ligt tussen virtueel en real life bbq...
Wat wij ook weten is dat 1 dag eigenlijk geen dag is... 1 overnachting is eigenlijk nog te kort..

Dat is dan een leuke uitdaging om de drempel te laten verdwijnen.
En ik vind dat jij zeker in het rijtje thuishoort! Dus misschien een demo op die unieke bbq van jou?
 
Frits en ik zijn geen profs hoor! Ik heb nog nooit ergens een klus gedaan, moet er eerlijk gezegd niet aan denken ;)

Barbecue is voor mij pure hobby, ik moet toch koken dus het dan meteen maar leuk doen ook.

Bert is slager, doet volgens mij ook geen BBQ klussen.
 
Bert zei:
Dat is dan een leuke uitdaging om de drempel te laten verdwijnen.
misschien een demo op die unieke bbq van jou?

Ik kan daar natuurlijk altijd 't Ding mee naar toe nemen...

@Den: Dat weten diegenen die ik heb genoemd ook wel van elkaar, maar zo kijken de leden die nog nooit naar een meating zijn geweest er wel tegenaan.

 
Voor mij vormt de groep profs echt een aparte groep hoor, mensen die hun brood, of een deel daarvan verdienen met workshops, catering etc. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ze daardoor beter zijn, het beter weten of beter kunnen barbecue?n dan de rest ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan