BasBQ
Beef en Steak

Eens in de zoveel tijd...

T

Thor

Gast
...neem ik de moeite om foto's te posten.

Vaak vergeet ik ze te maken. Even zo vaak vergeet ik ze hier te posten. Terwijl ik ze dan wel op Facebook zet...

Maar wanneer ik dan mijn eigen berichten eens terug kijk, denk ik; " maakt die vent wel eens wat, of leest ie hier alleen maar? "

Dus maar weer eens een update van de afgelopen maanden. Het is een beetje alles wat, dus H&F en L&S, maar in elk geval steeds heerlijk gegeten...

Picanha met courgette / Broccoli boompjes:
egy6e7y8.jpg


Perzikhelften voor een toetje met ijs:
2uge5ajy.jpg


Buikribben opgerold ivm beperkte ruimte op het rooster:
4y9uzeda.jpg

4yqe5yqa.jpg

guva5u5e.jpg


Cevapcici van de WGA:
zene6aqa.jpg


Burgers met brie en veldsla, gevulde bol courgette en friet:
5e4y5a3u.jpg

zyme2emy.jpg


Kipfiletjes met brie en spek van de WGA:
gete2u5u.jpg


En dit weekend een 4,2kg Picnic voor PP. Eerst in de rub:
yjyhesy9.jpg

Vrijdagavond 22.45 op de ProQ:
uvynu9yh.jpg

En roken zal ie:
5e4aqupy.jpg

a3uqudep.jpg

'S nachts 2x mijn bed uit geweest om te checken. Zinloos, want eenmaal goed afgesteld verloopt de ProQ niet of nauwelijks:
hy9emymu.jpg

'S ochtends om 11.00 zaten we op een kern van 75 C en lag de Picnic er lekker bij:
yry9eta3.jpg

Vanaf dat moment regelmatig gesprayd met een mix van appelsap en whiskey. Heel langzaam kroop de temperatuur omhoog tot om 16.23 eindelijk:
pumubeqy.jpg

qe7era4e.jpg

Daarna in de folie tot de tijd van het pullen daar is:
9u7ypuma.jpg

age4uny9.jpg

Verdeeld over een portie voor zaterdag en een voor zondag:
utu4a7a7.jpg

Met het uiteindelijke resultaat:
hu9ydehy.jpg

Niet helemaal, want het definitieve eindresultaat was dat alles op was.

Verder had ik zondag nog iets leuks (en lekker) in de vorm van een hybrid tussen MOINKs en gevulde paprika, maar die moet ik binnenkort maar opnieuw laten gebeuren. En ik had mezelf nog zo voorgenomen ze deze keer vooral w?l op de foto te zetten...

Nou ja, het was me weer een waar genoegen  ;)
 
Leuke foto's en mooie gerechtjes, laat ik zeggen dat we weer helemaal bij zijn vandaag  ;)  ;D
 
Eens in de zoveel tijd... genieten wij dan lekker mee!  Mooie bakkerij man. Ziet er puik uit allemaal.
 
De schade ruimschoots ingehaald hoor ;-), mooie gerechten! Leuke garnering die broccoli boompjes!
 
Helemaal niets gezien wat me niet lekker leek.... :)
 
ik heb allemaal heel erg lekkere gerechten voorbij zien komen, mooie foto's hoor
 
Wat maak je nu eens in de zoveel tijd , alles? ;D
 
Eindelijk......dachten we hier in huize Jachtfestijn....Thor heeft de bbq weer eens aangezet.  :p

Wat een leuke gerechten overigens. Ook die broccoli boompjes en de kipfilet. Top.

 
mooie rapportage! Krijg er honger van! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan