Ik ben benieuwd of jullie de zelfde ervaring hebben. Ik heb verschillende aanstekers geprobeerd, bij voorkeur hervulbaar. Maar ze gaan zo snel op en wanneer ik de zogenaamde hervulbare aansteker wil vullen, dan vult die niet. Ik blijf dus steeds misgrijpen en eindig ik met het doorzoeken van mn huis naar een werkende.
Ik heb maandje geleden bij de Vomar een aansteker gekocht welke beetje lijkt op een creme brulee brander. Maar hoewel gas genoeg na een steekvlammetje is die alweer uit.
Ik heb de meeste bbq spullen buiten in een kist en in deze kist een afgesloten kist zodat water er niet inkomt. Maar blijft buiten, dus vochtige lucht komt altijd wel binnen, maar niet anders dan in een schuur bedenk ik me dan.
Hebben jullie nog goede ervaring met hervulbare of oplaadbare aanstekers.
Kijk nu bijvoorbeeld naar onderstaande, maar hoor graag jullie ervaringen.
Suprus
Petromax
Ik heb maandje geleden bij de Vomar een aansteker gekocht welke beetje lijkt op een creme brulee brander. Maar hoewel gas genoeg na een steekvlammetje is die alweer uit.
Ik heb de meeste bbq spullen buiten in een kist en in deze kist een afgesloten kist zodat water er niet inkomt. Maar blijft buiten, dus vochtige lucht komt altijd wel binnen, maar niet anders dan in een schuur bedenk ik me dan.
Hebben jullie nog goede ervaring met hervulbare of oplaadbare aanstekers.
Kijk nu bijvoorbeeld naar onderstaande, maar hoor graag jullie ervaringen.
Suprus
Petromax