BasBQ
Beef en Steak

Een award winning Aardappelsalade.

Zondag een feestje, dus deze net even op proef gemaakt. Stond al een mooie poos op mijn todo-lijstje en je wilt toch weten wat je je gasten voorschotelt. Haal net de aardappels van de Q af, de rest was al klaar. Even snel een kleine gesneden en wat saus er bij gepakt. Dat award winning snap ik HELEMAAL! Wat een top recept Mike, hier ga ik zaterdag ochtend even een bak vol van maken voor zondag!
 
Na al deze positieve reacties moet ik deze toch gauw maar eens gaan proberen. Bedankt voor het delen.
 
Vandaag gemaakt en heerlijk van gegeten!
 
Blij dat ik deze salade gezien heb. Effe op to do zetten voor in de week.
Thanks
 
Vandaag deze salade gemaakt en hij smaakte prima! Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Ook al enkele keren gemaakt.
Heb wel de azijn wat minder gedaan...

Super lekker.

Wel een groot verschil tussen homemade bacon of commerciele troep  ;)
 
Afgelopen week 2 kilo van gemaakt eeeeeeeeeeen OP!


Was heerlijk. Moet alleen wel toegeven dat ik nou niet echt trok/bbq terug proefde. Ik ga eens experimenteren met rookhout.


Al met al een heerlijke salade en voor herhaling vatbaar.
 
Ook net deze heerlijke salade gemaakt en gegeten. Volgende  keer doe ik tikkeltje minder azijn, maar dat is ern kwestie van smaak. Vriendin vond het heerlijk!

Ipv huisgemaakte spek had ik huisgebakken spekjes gebruikt als alternatief.

Dank Mike voor deze lekkere salade. Was heerlijk met entrecote van de Q en broccoli.

 
Net gemaakt, en gegeten. Heerlijk!! Onze mayo was op, en we hadden geen 'gewone' olie, dus mayo gemaakt van olijfolie om in de saus te gebruiken. Erg lekker!
 
 
 

Sticky Fingers

Pitmaster
Berichten
521
Leuk zo een oud archief !

Deze gaat op te to do lijst
 
Terug
Bovenaan Onderaan