BasBQ
Beef en Steak

Een award winning Aardappelsalade.

Ziet er erg lekker uit ga dit binnenkort proberen als ik lekker in Oostenrijk op de camping sta 8)
 
Frits zei:
Hanibal, er zijn hier diverse leden die hun eigen bacon maken. Er staan diverse recepten opgeschreven.

en bedankt!! kan ik weer niet slapen!! moet ik weer de hele nacht opofferen....:)
 
Heb er twee voor je bij gezet ;). Je hebt hiervoor special pekelzout nodig, maar een PM naar Leo doet wonderen ;).
 
Dat ziet er uit om snel te proberen!!
 
ja, ik had de links gezien, maar ik wil dan ook meestal alle ins en outs weten.....:)

De salade ziet er super uit, laat ik anders eens simpel beginnen door gewoon de bacon te kopen bij de keurslager ofzo!

:)

ik heb weer honger gekregen van al die plaatjes!

Leuke topic!
 
Je zou ook zo'n pakje streaky bacon van de lokale super er doorheen kunnen verkruimelen..
 
noskos zei:
Je zou ook zo'n pakje streaky bacon van de lokale super er doorheen kunnen verkruimelen..

en dan de charme van het koken vergeten.......nee, op zijn minst wil ik de geur ruiken....
 
Water loopt me al in de mond, met een beetje geluk komt dit recept dit weekend aan de beurt!!! Bedankt voor het delen!
 
Sterker nog, net de q aangezet om de bacon en aardappels te bereiden en dan morgen af te maken ( wat mensen gebeld om te blijven eten) met kip vleugeltjes en salade ;-)
 
Vanavond gemaakt en was echt heerlijk!!! 
 
Kijk! Dat zijn goede berichten.
 
Mike vanmorgen je salade gemaakt en de rest van de dag in de koelkast gezet en vanavond lekker gegeten met een stuk lamsvlees erbij in een woord je salade smaakt geweldig lekker
 
Hendrik Willem zei:
Mike vanmorgen je salade gemaakt en de rest van de dag in de koelkast gezet en vanavond lekker gegeten met een stuk lamsvlees erbij in een woord je salade smaakt geweldig lekker

Leuk om te lezen.
 
kan hem je aanbevelen
 
Zojuist gemaakt en zeker een bljjver!!
 
Deze al een paar keer gemaakt en het is een blijver, wat een verrukkelijke en frisse aardappelsalade, moet hem binnenkort weer maken voor een familie feestje  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan