Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AV zei:brand 300 minuten zonder bijvullen :-/
Jorn zei:Misschien dat Manon nog eens een forumkorting kan bedingen voor ons
JohnK zei:Wil het wel eens proberen..... Merk namelijk dat de Weber briketten mij minder gaan bevallen (teveel as) en de houtskool is meer gruis dan flinke stukken. Ik ben geen wedstrijd BBQ-er, dus hoef geen top of the bill, maar een goede 2e zou hier goede diensten doen.
Ewald zei:John, dan moet je overstappen op kokosschaal briketten, Ecobrassa, Dammers, Flamy, etc.
Die bevatten vele malen minder bindmiddel waardoor je veel minder as en bijna geen stank hebt.
dennis zei:Ewald zei:John, dan moet je overstappen op kokosschaal briketten, Ecobrassa, Dammers, Flamy, etc.
Die bevatten vele malen minder bindmiddel waardoor je veel minder as en bijna geen stank hebt.
Als je weinig as wilt hebben kun je misschien nog wel beter een goede houtskool proberen dan briketten.
dennis zei:Als je weinig as wilt hebben kun je misschien nog wel beter een goede houtskool proberen dan briketten.
JohnK zei:dennis zei:Als je weinig as wilt hebben kun je misschien nog wel beter een goede houtskool proberen dan briketten.
Ik dacht (en dat is ook redelijk mijn ervaring) dat houtskool hard en hevig ging en briketten steady en (s)low. En zo gebruik ik ze doorgaans ook; houtskool voor directe grillen of om even een spike te geven end e briketten voor de langere garing... Ik zie dat heel veel mensen in een Kamado werken met houtskool, maar ik stook hier (nog) met een Weber...