BasBQ
Beef en Steak

Dikke ribs van de Sligro

 
 
 

Dominique

BBQ Junkie
Berichten
6.791
Een tijdje geleden zag ik ineens dikke ribs liggen bij de Sligro, hopperdepop in de kar....
Vandaag gemaakt, en ik moet zeggen, ze gingen erin als de spreekwoordelijke koek! ( wat gek is eigenlijk, want ik eet geen koek, maar dat is een ander verhaal).
Anywaydy, ik zou het wel fijn vinden als Sligro deze in het assortiment houdt....
O, foto's....

c77ea4fc260d7dbc3edb39ba08e4788b.jpg


Dikke jongens hoor!

417e47792ce2f7112e7c9ad4d7a6c1a6.jpg
 
Lekkere dikke ribs. Ik hou daar wel van.
 
Zien er zeker goed uit. Jammer dat ik ze laatst niet kon vinden bij de Sligro in Leiden en uit de vriezer moest halen.
 
Jaaaa.....zo horen ribs te zijn.

Prachtige maaltijd!
 
Dat is de Sligro 'Forepark' toch Domi??
Bij de vers afdeling??
 
Die zien er tip-top uit Dominique, ik heb ze 3 weken geleden ook "vers" gekocht bij Sligro en ze hebben zeker wat meer vlees op de botten als de ribbels uit de blauwe doos....
 
O dan kan ik daar ook heen rijden. Ben er wel een geweest maar toen heten het nog VEN
 
structor zei:
Zo die zien er goed uit! Balen dat onze sligro geen versafdeling heeft  :-[

Kwamen uit de diepvries Emiel.

MarBQ zei:
Dat is de Sligro 'Forepark' toch Domi??
Bij de vers afdeling??

Yep Forepark, nee diepvries. :)

Het voordeel was, ze waren per stuk vacuum verpakt, dus ik had er ook maar 1 meegnomen, om te proberen. Deze was 1 kilo, en dat was voor 2 personen precies goed.
 
Zien er goed uit. Ik heb gister ook wat ribbetjes gemaakt van de sligro (veghel). Geen succes, veel te weinig vlees :'(. Volgende keer wat beter opletten voor ze t karretje in gaan. De smaak was trouwens prima.
 
Die ribben ken ik :D
Precies zulke gekregen van B&S. Ook met zo'n fijne dikke bult op de rug. Deze zien er ook weer piekfijn uit.

Zalig mals
 
Mmmm Nice
Eerdaags eens kijken of ze bij de Sligro in Rotterdam ook van die lekker ribbels verkopen.

Thx Dominique

Mac
 
150degrees zei:
Die ribben ken ik :D
Precies zulke gekregen van B&S. Ook met zo'n fijne dikke bult op de rug. Deze zien er ook weer piekfijn uit.

Zalig mals

Deze waren iets van 6,50 per kilo, en die van B&S? ik heb alleen geen idee of ze vast in assortiment Sligro zitten, ga het van de week wel eens vragen.
 
Heb je geen streng karbonade gekocht per ongeluk?  ;)
Mooi hoor! Zo laat ik ze bij mijn beste vriend, a.k.a. mijn slager, ook altijd snijden. Lekker vlezig!
Alleen voor ?6,50 per kilo...wow...daar trapt mijn vriendje niet in helaas :-\
 
Heb ze in mijn handen gehad en laten liggen :(
 
:(
Derooie zei:
Heb ze in mijn handen gehad en laten liggen :(
Waarom? Ik had er wel maar 1 genomen, voor als het tegen viel, nu wil ik meer!
 
Dominique zei:
:(
Derooie zei:
Heb ze in mijn handen gehad en laten liggen :(
Waarom? Ik had er wel maar 1 genomen, voor als het tegen viel, nu wil ik meer!
Nou had al best veel geld, was die keer dure dag. En vriezer lag nog aardig vol en tot die tijd hoorde ik alleen dingen hier over de blauwe makro dozen. dus dacht komt nog wel. En ehhhh het komt nu ook zeker nog wel. Sta altijd open voor goede suggesties.
 
Mooie ribs hoor! Hebben die dingen ook een naam? Ik bedoel merk, waar komen ze vandaan? Tja wat ik eigenlijk bedoel is, waar moet ik naar vragen als ik bij de SLIGRO ben?
 
Terug
Bovenaan Onderaan