BasBQ
Beef en Steak

Crispy BBQ Chicken Fingers

My lips are sealed Mike..... ;)
 
Even voor de duidelijkheid: Primo staat in de tuin en is de vorige 4 dagen 4 keer aangeweest. Ze wilde er een non-BBQ avondje tussendoor hebben. ;-)
 
paul zei:
Even voor de duidelijkheid: Primo staat in de tuin en is de vorige 4 dagen 4 keer aangeweest. Ze wilde er een non-BBQ avondje tussendoor hebben. ;-)

Ok, hier ook, maar dan een WGA  :(
 
paul zei:
Even voor de duidelijkheid: Primo staat in de tuin en is de vorige 4 dagen 4 keer aangeweest. Ze wilde er een non-BBQ avondje tussendoor hebben. ;-)
Hoeft ook niet verkeerd te zijn..... ;)
 
Leo, ik heb ze gemaakt als aperitiefhapje voor een 15-tal personen en ze vielen bij iedereen in de smaak!

Dit is een blijvertje die we nog dikwijls gaan maken :)
 
ze zijn ook lekker, leuk dat je er van genoten hebt
 
Gisteren dit recept gemaakt bij wijze van proef. Zaterdagavond een feestje, en gaat het voor het echie. Ze waren heerlijk knapperig, maar ik miste een beetje pit. De definitieve versie gaat waarschijnlijk wat meer (pittige) rub en wat chilivlokken bevatten. Verder is dit echt een blijvertje!

Ik had nog nooit van Panka gehoord, maar dit is sinds gisteren een standaardingredi?nt in de voorraadkast geworden  :D
 
mrwolf zei:
Gisteren dit recept gemaakt bij wijze van proef. Zaterdagavond een feestje, en gaat het voor het echie. Ze waren heerlijk knapperig, maar ik miste een beetje pit. De definitieve versie gaat waarschijnlijk wat meer (pittige) rub en wat chilivlokken bevatten. Verder is dit echt een blijvertje!

Ik had nog nooit van Panka gehoord, maar dit is sinds gisteren een standaardingredi?nt in de voorraadkast geworden  :D

leuk dat ze goed bevallen zijn, pit kan je altijd mee spelen  :)
 
Op het programma voor zondag voor bij de borrel met ca 14 pers.
Let unknow
 
Deze vandaag gemaakt als avondeten, erg leuk gerechtje! Bedankt voor het delen :)
 
ja, hij blijft leuk
 
Terug
Bovenaan Onderaan