BasBQ
Beef en Steak

Cobb in de bonus

Hebben bij ap in Beverwijk niet van gehoord zegt de baas.
 
Dick3G zei:
8 kokosbriketten in de kleine starter, is zo gebeurd. Wat hitte betreft is hij minder dan bijv. de WGA, maar daar brand je ook veel meer briketten in. Maar toch haal ik er 200 gr. C mee!
Het "uit krijgen" gaat heel simpel! gloeiende kooltjes over doen in een leeg blik (bijv. van jodenkoeken) deksel erop en uit gaan de kooltjes. De volgende keer gewoon weer opnieuw gebruiken.
Schoonmaken heb ik tot nu toe nog geen probleem mee gehad. Na gebruik even afnemen en de grootste troep van de grill-, bak-, .... plaat en daarna in de vaatwasser.
De oven zelf, inspuiten met Dasty en even laten inwerken. Daarna schoonmaken met een schuursponsje.

En wat gebruiksgemak betreft, het is even wennen, want het is natuurlijk geen BBQ maar een oven. Ik vind het een heel leuk ding, zeker als je, zoals wij met z'n 2'en bent vlug, even wat wil grillen(bijv. even wat gamba's voor de lunch, of gevulde kippenpoot enz.). Je mist dan trouwens wel de BBQ (rook) smaak.

Beste Dick,

Voor "klein" gebruik inderdaad een handig ding en wellicht ben ik wat onhandig geweest et schoonmaken ofzo. Inmiddels verkocht dus kan je handige tips niet meer toepassen. Jij succes met je Cobb!  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan